plusresetminus
مدیرعامل شرکت همراه خودرو سایپا از همکاری تنگاتنگ دو شرکت همراه خودرو و سایپا برای تحقق صادرات یک‌هزار دستگاه خودرو به کشور ونزوئلا خبر داد.
همکاری همراه خودرو و سایپا برای صادرات هزار دستگاه خودرو به ونزوئلا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، «سید اکبر موسوی مقدم» با بیان اینکه، این شرکت تولیدکننده انواع پالت‌های چوبی و فلزی و همچنین کریت‌ها و استندهای صادراتی است، تصریح کرد: همراه خودرو توانسته با تجهیزات فنی در اختیار و تکیه بر توان پرسنل خدوم، زحمتکش و متخصص خود یک‌صد استند فلزی حمل خودرو جهت صادرات محصولات گروه خودروسازی سایپا به کشور ونزوئلا را تولید کند و به سایپا تحویل دهد.
موسوی مقدم با اشاره به اینکه همکاری شرکت همراه خودرو با گروه خودروسازی سایپا در راستای پروژه صادرات هزار دستگاه خودرو به کشور ونزوئلاست، خاطرنشان کرد: نخستین محموله اول طی یک اقدام جهادی توسط پرسنل پرتلاش شرکت ظرف چهار روز تولید به سایپا تحویل داده شد.
وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌ها و با هدف افزایش تولید،‌ شرکت همراه خودرو تمامی فعالیت‌های ساخت و تعمیرات پالت، صندوق و کریت‌های حمل بدنه و قطعات خودرویی چوبی و فلزی خود، نسبت به عقد قرارداد و تعریف پروژه‌های جدید در این زمینه اقدام کرده و آماده ارائه خدمات به شرکت‌های دیگر در امر تولید پالت‌های چوبی و فلزی است.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcj.heifuqeomsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما