کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همکاری همراه خودرو و سایپا برای صادرات هزار دستگاه خودرو به ونزوئلا

1 دی 1401 ساعت 15:20

مدیرعامل شرکت همراه خودرو سایپا از همکاری تنگاتنگ دو شرکت همراه خودرو و سایپا برای تحقق صادرات یک‌هزار دستگاه خودرو به کشور ونزوئلا خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، «سید اکبر موسوی مقدم» با بیان اینکه، این شرکت تولیدکننده انواع پالت‌های چوبی و فلزی و همچنین کریت‌ها و استندهای صادراتی است، تصریح کرد: همراه خودرو توانسته با تجهیزات فنی در اختیار و تکیه بر توان پرسنل خدوم، زحمتکش و متخصص خود یک‌صد استند فلزی حمل خودرو جهت صادرات محصولات گروه خودروسازی سایپا به کشور ونزوئلا را تولید کند و به سایپا تحویل دهد.
موسوی مقدم با اشاره به اینکه همکاری شرکت همراه خودرو با گروه خودروسازی سایپا در راستای پروژه صادرات هزار دستگاه خودرو به کشور ونزوئلاست، خاطرنشان کرد: نخستین محموله اول طی یک اقدام جهادی توسط پرسنل پرتلاش شرکت ظرف چهار روز تولید به سایپا تحویل داده شد.
وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌ها و با هدف افزایش تولید،‌ شرکت همراه خودرو تمامی فعالیت‌های ساخت و تعمیرات پالت، صندوق و کریت‌های حمل بدنه و قطعات خودرویی چوبی و فلزی خود، نسبت به عقد قرارداد و تعریف پروژه‌های جدید در این زمینه اقدام کرده و آماده ارائه خدمات به شرکت‌های دیگر در امر تولید پالت‌های چوبی و فلزی است.
انتهای پیام/.


کد مطلب: 5896

آدرس مطلب :
https://www.asrgomrok.ir/news/5896/همکاری-همراه-خودرو-سایپا-صادرات-هزار-دستگاه-ونزوئلا

عصرگمرک
  https://www.asrgomrok.ir