plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

حقوق‌ها ۲۰ درصد افزایش می‌یابند؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: بر اساس این پیشنهاد که به تصویب اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ نیز رسید، به صورت متوسط حدود ۵ میلیون تومان به حقوق کارکنان وزارت کشور اضافه خواهد شد.
حقوق‌ها ۲۰ درصد افزایش می‌یابند؟
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، کمیسیون مصوب کرد که افزایش حقوق کارمندان در سال آینده ۲۰ درصد باشد و کف حقوق شاغلین را ۱۰ میلیون و بازنشستگان را ۹ میلیون تومان پیش بینی شد.
علی‌اصغر عنابستانی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ برای افزایش یک و نیم برابری حق شغل شاغل به عنوان فوق العاده ویژه در حکم کارکنان وزارت کشور گفـت: به صورت متوسط ۵ میلیون تومان به حقوق کارکنان وزارت کشور اضافه خواهد شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در رابطه با طرح پشنهاد خود در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: حقوق و دستمزد کارکنان وزارت کشور با توجه به شرح وظایف گسترده و سختی شغلی که دارند، نیازمند ترمیم بوده و به همین دلیل هم پیشنهادی را در جریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق مطرح کردم که بر اساس آن یک و نیم برابر حق شغل شاغل به عنوان فوق العاده ویژه به حقوق کارکنان وزارت کشور در حکم آن‌ها اضافه شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: بر اساس این پیشنهاد که به تصویب اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ نیز رسید، به صورت متوسط حدود ۵ میلیون تومان به حقوق کارکنان وزارت کشور اضافه خواهد شد.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdce.o8objh8ze9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما