plusresetminus
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه بازار صادراتی خرمای ایران گسترش می‌یابد گفت: کاهش هزینه‌های حمل و نقل و رفع مشکل تعهد ارزی صادر کنندگان این محصول در دستور کار مسئولان قرار دارد.
بازار صادراتی خرمای ایران گسترش می‌یابد/کاهش هزینه‌های حمل و نقل و رفع مشکل تعهد ارزی صادر کنندگان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، علیرضا شاه‌میرزایی چهارشنبه شب در نشست با فعالان صنفی بندر بوشهر اظهار داشت: امروز در میز ملی خرما، بحث‌های خوبی برای حمایت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان صورت گرفت و نتایج خوبی نیز گرفتیم.
وی افزود: بوشهر با تولید ۱۷۰ هزار تن خرمای با کیفیت، نقش قابل توجهی در تامین خرما دارد و بازاریابی و حمایت از فعالان خرما مورد تاکید قرار دارد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: رفع مشکل تعهد ارزی و همچنین کاهش هزینه‌های حمل و نقل از دغدغه‌های فعالان بازار خرمای صادراتی است که پیگیری لازم برای تحقق این مهم انجام شده است.
شاه‌میرزایی با اشاره به سابقه و پیشینه اصناف در استان بوشهر گفت: اصناف در سطح جامعه تاثیرگذار هستند و رفع مطالبات صنفی این عزیزان امری لازم و ضروری است.
وی اضافه کرد: سامانه صدور مجوز اصناف باید به درگاه ملی مجوزهای وزارت اقتصاد متصل شود و سپس اقدامات لازم انجام خواهد شد.
شاه‌میرزایی بیان کرد: وزارت صمت از همه توان و ظرفیت خود برای تسهیل صادرات خرما و بازاریابی این محصول استفاده می‌کند و امیدواریم حجم صادرات خرما افرایش یابد.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcd.50k2yt0kka26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما