plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

افزایش متقاضیان سرمایه‌گذاری در بوشهر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر گفت: در 8 ماه امسال 223 فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه گذاری 54 هزارمیلیارد ریال در استان صادر شده است.
افزایش متقاضیان سرمایه‌گذاری در بوشهر
به گزارش پایگاه تخصصی و خبری تحلیلی عصر گمرک،‌ سید حسین حسینی از افزایش متقاضیان سرمایه‌گذاری در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه، تعداد 223 فقره مجوز تاسیس صنعتی در زمینه‌های مختلف صنایع فلزی، غیر فلزی و صنایع معدنی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری 54 هزارمیلیارد ریال و اشتغال 5 هزار و 300 نفر صادر شده که نسبت به مدت مشابه پارسال، از نظر تعداد حدود 50 درصد و پیش‌بینی سرمایه‌گذاری 268 درصد افزایش داشته است.
وی عنوان کرد: برای برطرف کردن موانع سرمایه‌گذاری و تولید در استان، حل مشکلات طرح‌ها و واحد‌های صنعتی و تسریع و شتاب در اجرا و تکمیل آن‌ها، جلسه‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به طور مستمر برگزار و مشکلات واحد‌های تولیدی از طریق دستگاه‌های مرتبط پیگیری می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: براساس دستورالعمل وزارت صمت و اطلاع رسانی قبلی، دارندگان جواز تاسیس صنعتی در استان که با گذشت بیش از یک سال هنوز پیشرفت طرح خود را از طریق سامانه بهین یاب به‌روز رسانی نکرده‌اند، باید هر چه سریع‌تر نسبت‌به این کار اقدام کنند.
انتهای پیام/.
 
https://asrgomrok.ir/vdch.xnzt23nwxftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما