plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
با هدف ارزیابی وضعیت بورس صورت گرفت؛

نشست مشترک سه وزارت‌خانه‌ نفت، اقتصاد و صمت با بانک مرکزی

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: برای اعتمادآفرینی در بازار سرمایه و بورس در حال اجماع‌سازی با وزارت‌خانه‌های نفت، صمت و بانک مرکزی هستیم.
نشست مشترک سه وزارت‌خانه‌ نفت، اقتصاد و صمت با بانک مرکزی
به گزارش پایگاه تخصصی و خبری تحلیلی عصر گمرک،‌ سید احسان خاندوزی، امروز، دوشنبه دهم آبان‌ماه در نشست با مدیران بورسی و مدیران حدود 30 هلدینگ و حقوقی بزرگ بازار سرمایه گفت: شواهد قطعی نشان می‌دهد، بازار سرمایه در بلندمدت بیشترین بازدهی را در مقایسه با بازارهای رقیب دارد و نگاه ما به این بازار حرفه‌ای و بلندمدت است.
وی افزود: اطلاعات سودآوری شرکت‌ها نشان می‌دهد، چشم‌انداز روشن است و جای نگرانی برای تصمیم هیجانی نیست.
وزیر امور اقتصاد و دارایی تصریح کرد: وظیفه وزارت اقتصاد و سازمان بورس، توسعه ابزارها و نهادها و ایجاد بازاری شفاف و کارا و پیش‌بینی‌پذیر است. برنامه ما پیش‌بینی‌پذیر کردن اقتصاد و حذف قیمت‌گذاری‌های مضر به بازار در صنایع بورسی است.
خاندوزی اعلام کرد: در گذشته برای تغییرات چندباره قیمت خوراک و قیمت تسعیر ارز بانک‌ها و قواعد پالایشی‌ها و فراخوان عموم به سهامداری مستقیم اشتباه‌های بزرگی رخ داده که باید با همکاری وزارتخانه‌های نفت و صمت و بانک مرکزی و سازمان بورس شاهد کاهش این اشتباه‌ها و ایجاد اطمینان در بازار باشیم.
وی گفت: برای اعتمادآفرینی در حال اجماع‌سازی با وزارت‌خانه‌های نفت و صمت و بانک مرکزی هستیم تا آنجا هم خبرهای امیدبخشی به اقتصاد منتقل کنیم.
انتهای پیام/.
 
https://asrgomrok.ir/vdci.zazct1aq3bc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما