plusresetminus
محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه هم قیمت‌گذاری دستوری و هم تحمیل مدیران دولتی و همچنین اشغال مناصب مدیریتی توسط دولتی‌ها اجازه تحرک به صنعت خودروسازی را نمی‌دهد.
خودروسازی در اسارت دولتی ها/چاره کار واگذاری کامل به بخش خصوصی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، محسن علیزاده با اشاره به مشکلات صنعت خودروسازی اظهار کرد: صنعت خودروسازی داخلی می‌تواند کمک‌های زیادی را به اشتغال و درآمدهای داخلی کشور داشته باشد.
وی با بیان اینکه صنعت خودروسازی داخلی باید تقویت شود، اظهار کرد: باید صنعت خودروسازی داخلی توسعه و گسترش پیدا کند.
این نماینده مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با بیان اینکه صنعت خودروسازی داخلی باید دانش محور شود، بیان داشت: ما باید در توسعه صنعت خودروسازی از تکنولوژی‌های برتر دنیا به درستی استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: تا زمانی که بخواهیم صنعت خودروسازی را به صورت دستوری مدیریت و قیمت‌گذاری دستوری را در این بخش لحاظ کنیم مطمئنا توسعه و نوآوری در این بخش نخواهیم داشت.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که صنعت خودروسازی ما باید به طور کامل به بخش خصوصی واگذار شود و به صورت دستوری مدیریت نشود تا اینکه اشتغال بیشتر و هم تولیدات بهتری در این بخش داشته باشیم.
علیزاده بیان داشت: مجلس مواردی که باید مد نظر خودروسازان قرار گیرد را تببین کرده و به نظر می‌رسد دولت باید یک بار برای همیشه، پیرو اقدامات مهم در این بخش عزم خود را جزم می‌کند.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور تاکید داشتند که صنعت خودروسازی یک صنعت پیچیده‌ای است، بیان کرد: همه دولتمردان باید این واقعیت را درک کرده که باید صنعت خودروسازی را رها کنند و این موضوع را به بخش خصوصی واگذار کند تا این صنعت مسیر خود را طی کند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: متاسفانه هم قیمت‌گذاری دستوری و هم تحمیل مدیران دولتی و همچنین اشغال مناصب مدیریتی توسط دولتی‌ها اجازه تحرک به صنعت خودروسازی را نمی‌دهد.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdce.z8wbjh8oz9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما