plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
رئیس دانشگاه کاکاسوس و رئیس اتحادیه بین‌المللی رؤسای دانشگاه‌های جهان:

محمد شریف ملک‌زاده نماد ایران است و ایرانیان باید به او افتخار کنند

مراسم مهارت و آموزش با حضور رئیس دانشگاه کاکاسوس و رئیس اتحادیه بین‌المللی رؤسای دانشگاه‌های جهان و دکتر محمد شریف ملک‌زاده، رئیس دفتر اتحادیه بین‌المللی روسای دانشگاه‌های جهان IAUP در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی در مرکز بین‌المللی سیتی‌وان برگزار شد.
محمد شریف ملک‌زاده نماد ایران است و ایرانیان باید به او افتخار کنند
به گزارش پایگاه تخصصی و خبری تحلیلی عصر گمرک،‌ دکتر محمد شریف ملک‌زاده، رئیس دفتر اتحادیه بین‌المللی رؤسای دانشگاه‌های جهان IAUP در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی با بیان اینکه، حضور کاخا شنگلیا در کشور ما یکی از روزهای بسیار مهم برای کشور ماست، افزود: افراد باید براساس آینده شغلی، مهارت‌های آن را دریافت کنند،‌ لذا مهارت باید تعریف شده باشد، مهارت‌های اجتماعی تخصصی و ادراکی مهارت‌هایی است که بتواند آینده شغلی شما را تضمین کند.
ملک‌زاده با اشاره به اینکه، حضور رئیس دانشگاه کاکاسوس و رئیس اتحادیه بین المللی رؤسای دانشگاه‌های جهان در این مراسم به این دلیل است تا ساختار و سرفصلی جدید در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی با مهارت‌های نوین را رقم بزند، خاطر نشان کرد: مهارت‌های نوین به‌معنی وارد کردن افکار جدید در ابداعات و خلاقیت‌های جدید است،‌ اینکه چگونه بتوانیم، ایده‌های جدیدی را برای آینده شغلی و برای یک مهارت تخصصی خلق و ابداع کنیم.
وی تأکید کرد: متأسفانه ساختار مدیریتی نه تنها در کشور ما، بلکه در سرتاسر دنیا ساختاری کهنه و قدیمی است که باید با توجه به این مهارت‌ها باید تغییر کند.
 
 
 
این مراسم امروز، دوشنبه یکم آبان‌ماه، تحت عنوان مهارت و آموزش با حضور رئیس دانشگاه کاکاسوس و رئیس اتحادیه بین‌المللی رؤسای دانشگاه‌های جهان و دکتر محمد شریف ملک‌زاده، رئیس دفتر اتحادیه بین‌المللی روسای دانشگاه‌های جهان IAUP در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی در مرکز بین‌المللی سیتی‌وان برگزار شد.
 
 
 
کاخا شنگلیا نیز در سخنانی گفت: ما 8 هزار دانشجو از 86 کشور دنیا داریم که حدود 100 نفر آنها ایرانی و 5 نفر از کارمندان اصلی ما ایرانی هستند.
رؤیس دانشگاه کاکاسوس و اتحادیه بین المللی رؤسای دانشگاه‌های جهان افزود: من 20 ساعت در راه بودم و از شهرهای سمرقند، بخارا، تفلیس وغیره عبور کردم تا امشب در کنار شما باشم. آقای دکتر ملک زاده دوست صمیمی من هستند ، او نماد ایران است و ایرانیان باید به او افتخار کنند.
کاخا شنگلیا خاطر نشان کرد: من اینجا فقط به نمایندگی از دانشگاه قفقاز حضور ندارم، بلکه نماینده زنجیره‌ای از دانشگاه‌ها هستم که 86 کشور از جمله ایران را شامل می‌شود.



وی با بیان اینکه با همت دکتر ملک‌زاده موفق به دایر کردن یک رشته در دانشگاه کیش شدیم، افزود: خوشبختانه با تلاش‌های مستمر موفق به دایر کردن رشته زبان و ادبیات فارسی در این دانشگاه‌ها کردیم و من از این حیث به دوستی و همکاری با ایرانی‌ها افتخار می‌کنم.
در پایان این مراسم دکتر محمد شریف ملک‌زاده مدرک پایان دوره دانشگاه قفقاز را دریافت کرد.
انتهای پیام/.
 
 
https://asrgomrok.ir/vdcj.yevfuqeohsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما