plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳

صادرات ۳.۵ میلیارد دلار کالا از شهرک‌های صنعتی در ۱۴۰۲

معاون وزیر صمت از صادرات ۳.۵ میلیارد دلار کالا توسط بیش از ۱۰۰۰ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.
صادرات ۳.۵ میلیارد دلار کالا از شهرک‌های صنعتی در ۱۴۰۲
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، فرشاد مقیمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار کرد: طی سال ۱۴۲ حدود ۱۰۰۰ واحد صنعتی صادراتی با ارزش صادرات به میزان ۳.۵ میلیارد دلار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فعالیت داشته‌اند. همچنین از حضور ۳۸۵۰ واحد صنعتی برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و ۵۵۱ واحد صنعتی برای حضور در نمایشگاه‌های خارجی طی سال ۱۴۰۲ حمایت کردیم.
وی، توانمندسازی شاغلین واحدهای صنعتی را از دیگر اقدامات سال ۱۴۰۲ دانست و ادامه داد: ۴۲۹۶ دوره آموزشی به صورت حضوری و الکترونیکی برای ۷۶۴۳۱ شاغلین واحدهای صنعتی در زمینه‌های مدیریتی، کارآفرینی، کارشناسی، مهارتی و … برگزار شده است.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه شناسایی، حمایت و تجاری سازی ایده‌های نوآورانه کسب و کارها طی سال ۱۴۰۲ در دستور کار قرار گرفت، گفت: ۸۵ رویداد استارتاپی در سراسر کشور برگزار و ۲۵۱ ایده برتر در این رویدادها برگزیده شد.
مقیمی بیان کرد: همچنین تقویت ایده‌های نو و خلاق در زمینه توسعه SMEها و شهرک‌های صنعتی و تجاری سازی ۱۹۲ ایده استارتاپی از دیگر اقدامات سال ۱۴۰۲ بوده است.
معاون وزیر صمت به برخی برنامه‌های سال ۱۴۰۳ در حوزه صنایع کوچک اشاره کرد و گفت: تجاری سازی ۲۱۹ ایده استارتاپی، توسعه و ایجاد ۵۵ کنسرسیوم صادراتی و توانمندسازی و مهارت آفرینی ۷۰۹۹۶ نفر از شاغلین واحدهای صنعتی طی سال ۱۴۰۳ در این حوزه دنبال خواهد شد.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdci.va3ct1a3zbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما