plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱

جزییات واگذاری مدیریت بنگاه‌ها بعد از اردیبهشت اعلام می شود

معاون وزیر اقتصاد گفت: واگذاری مدیریت بنگاه‌ها پیگیری، احصاء و موانع آن رفع خواهد شد که گزارش آن بعد از اردیبهشت ارایه می‌شود.
جزییات واگذاری مدیریت بنگاه‌ها بعد از اردیبهشت اعلام می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، سیدعلی روحانی معاون سیاستگذاری وزیر امور اقتصاد و دارایی در مورد شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار کرد: اگر به دنبال افزایش مشارکت مردم در تولید کشور هستیم مجموعه الزاماتی نیاز است که در سال گذشته یکسری از پیش نیازها در قوانین و مقررات تدوین شد تا در سال جدید زمینه مشارکت مردمی فراهم شود.
وی افزود: با توجه به قانون مجلس در سال ۹۰، بهمن سال گذشته آئین نامه‌هایی تدوین شد که همه دستگاه‌های اجرایی ملزم شدند تا ۳ ماه قبل از اجرای هر طرح و برنامه‌ای از طریق پایگاه اطلاع رسانی قانون مقررات دولت به اطلاع عموم برسد.
روحانی ادامه داد: یکی از مهمترین لوازم افزایش مشارکت مردم، اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون و واگذاری فعالیت‌های اجرایی و تصدی‌گری دولت به بخش غیردولتی بود که با واگذاری مالکیت همراه با مدیریت بنگاه‌ها انجام خواهد شد.
معاون سیاستگذاری وزیر اقتصاد و دارایی در مصاحبه رادیویی گفت: بنابر رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکید رئیس جمهوری، واگذاری مدیریت بنگاه‌ها پیگیری، احصاء و موانع آن رفع خواهد شد که گزارش آن بعد از اردیبهشت ارائه می‌شود.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdch.6nwt23nwvftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما