plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳

نوروزگاه های عشایر استان تهران تا ۱۵ فروردین دایر هستند

نوروزگاه های عشایر استان تهران تا ۱۵ فروردین دایر هستند و با اجرای برنامه‌های مختلف و عرضه تولیدات عشایر، به مسافران نوروزی خدمات می دهند.
نوروزگاه های عشایر استان تهران تا ۱۵ فروردین دایر هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، فرشید ذبیحی مدیر امور عشایر تهران گفت: نوروزگاه های عشایری برپا شده در نقاط مختلف استان تا ۱۵ فروردین با اجرای برنامه‌های مختلف و عرضه تولیدات عشایر، میزبان مسافران نوروزی هستند.
وی افزود: در مبادی ورودی برخی از شهرستان‌های استان تهران سیاه چادرهایی برای ارائه خدمات و عرضه و فروش محصولات تولیدی عشایر به مسافران نوروزی راه اندازی شده است.
مدیر امور عشایر تهران اظهار کرد: نوروزگاه های عوارضی تهران - قم و شریف آباد پاکدشت از مهم‌ترین نوروزگاه های برپا شده در استان تهران هستند چراکه مسافران زیادی از این مسیرها به اصفهان، یزد و مشهد سفر می‌کنند. در ورامین و فیروزکوه نیز این نوروزگاه ها و سیاه چادرها برپا شده و به مسافران نوروزی خدمات می‌دهند.
ذبیحی ادامه داد: نوروزگاه های عشایر استان تا ۱۵ فروردین ماه با پخت نان و آش محلی و اجرای برنامه‌های سنتی و محلی و عرضه تولیدات عشایر، به مردم و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند.
بر اساس اعلام سازمان امور عشایر ایران، وی به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش باران نیز اشاره کرد و از عشایر و مسافران حاضر در منطقه خواست از تردد در مناطق کوهستانی و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdce.f8objh8ov9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما