plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵

کشف محموله قاچاق ۱۵ میلیاردی زیر بار کاه در دلیجان

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف یک محموله قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی کامیون با بار کاه در شهرستان دلیجان خبر داد.
کشف محموله قاچاق ۱۵ میلیاردی زیر بار کاه در دلیجان
به گزارش عصرگمرک،حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، مأموران انتظامی شهرستان دلیجان در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان با خبر شده و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای شناسایی و توقیف آن آغاز کردند.
وی ادامه داد: سرانجام تیمی از مأموران انتظامی شهرستان دلیجان، در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان، خودروی مورد نظر را که به مقصد تهران در حال تردد بود، شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در بازجویی‌های مقدماتی راننده خودرو مدعی بود بار خودرو، کاه است که با بررسی دقیق مأموران و استعلام انجام شده مشخص شد، خودروی مذکور حامل کالای قاچاق و راننده آن از پوشش کاه، برای فریب مأموران و قانونی نشان دادن، حمل کالاهای قاچاق بهره برده است.
مفخمی با اشاره به پیگیری عملیاتی پلیس و توقیف یک دستگاه وانت که با راننده خودروی کامیون همکاری داشت، افزود: در این عملیات ۲۰۰ طاقه پارچه، ۶ کارتن حلَال صنعتی، ۱۰۰ کارتن چای، ۹۲ کارتن دمنوش، ۱۹ کارت عدسی عینک، ۳۶ کارتن عدسی دوربین و ۲۰ کیلو کنسانتره خوراکی اسب کشف شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان با اشاره به ارزش ۱۵ میلیارد ریالی این محموله در ارزیابی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی افزود: ۲ متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.


 
https://asrgomrok.ir/vdcd2s0n6yt0j.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما