plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

ریزش سنگین بورس در اواسط هفته

امروز (دوشنبه ۷ اسفندماه) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه، بیش از ۱۶ هزار واحد افت کرد.
ریزش سنگین بورس در اواسط هفته
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ریزش ۱۶ هزار و ۷۰۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۴۹ هزار و ۴۳۷ واحدی قرار گرفت و برای دومین روز کار متوالی در هفته جاری، نزولی شد. 
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با ریزش ۱۰ هزار و ۶۸۹ واحدی در ارتفاع ۷۱۲ هزار و ۴۸۹ واحدی قرار گرفت.
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار بورس تهران به ۷۱ همت و ۱۴۶ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۱۵ هزار و ۶۱۱ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های شستا، وبملت، نوری، پارسان، خودرو، حکشتی و شبندر بیشترین تاثیر بر کاهش شاخص کل بورس تهران داشتند.
شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ریزش ۲۵۲ واحدی به عدد ۲۴ هزار و ۳۸۷ واحدی رسید؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۴۷۱ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۱۲ هزار و ۱۹۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.
گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا، هرمز، غصینو، زاگرس، انتخاب، خاور و دماوند بیشترین تاثیر بر کاهش شاخص کل فرابورس ایران داشتند.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdca.onok49nim5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما