plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

افزایش ۱۰ درصدی بارگیری محصولات صادراتی در بنادر عسلویه

مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه با اشاره به افزایش تردد شناورها در بندر عسلویه گفت: بارگیری محصولات صادراتی در بنادر شهرستان عسلویه ۱۰ درصد افزایش یافته است.
افزایش ۱۰ درصدی بارگیری محصولات صادراتی در بنادر عسلویه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، عمران طیبی مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه از تحولات زیرساختی در بنادر خبر داد و گفت: طرح‌های مهم بندری در عسلویه اجرایی شده که نقش مهمی در توسعه فعالیت تجاری دریایی است.
وی ادامه داد: از ابتدای سال جای تا پایان دی ماه امسال، آمار تردد شناورها در بندر عسلویه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است. در مرکز کنترل ترافیک دریایی عسلویه برای پهلو دهی و جداسازی ایمن شناورها برنامه‌های جامع و کامل اجرایی شده که رضایت‌مندی جامعه هدف بنادر عسلویه را به دنبال داشته است. با تمهیدات اندیشیده شده تردد، پهلوگیری و جدا سازی شناورها به شکلی ایمن محقق شده است.
مرادپور طیبی همچنین از افزایش ۱۰ درصدی بارگیری محصولات صادراتی در بنادر شهرستان عسلویه خبر داد و تصریح کرد: در عملیات ورود و خروج شناورهای صادراتی در بنادر عسلویه تلاش شده تا در صادرات به موقع محصولات تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی وقفه‌ای رخ ندهد.
مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه با اشاره به ارتقا ایمنی دریایی ادامه داد: مطابق با وظایف و مأموریت‌های سازمانی، نظارت بر رعایت مقررات ملی و بین‌المللی مرتبط با ایمنی دریانوردی و حفاظت از محیط زیست دریایی از جمله اقدامات حاکمیتی بوده که توسط این مدیریت در بنادر و آب‌های عسلویه انجام پذیرفته است.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcg.w9yrak9typr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما