plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

ریزش 1500 تومانی قیمت دلار‌ در یک روز

بررسی میدانی بازار ارز نشان می دهد از ابتدای معاملات امروز صبح، قیمت دلار در بازار غیررسمی با ریزش مواجه شده است.
ریزش 1500 تومانی قیمت دلار‌ در یک روز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و در بخش حواله‌ ۳۹ هزار و ۵۲۱ تومان کشف قیمت شد‌.
دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۲ هزار و ۴۹۱ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۱۲۶ تومان فروخته شد.
همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۶ هزار و ۲۹۲ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۶۸۷ تومان ارزش‌گذاری شد.
بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۶ هزار و ۴۲۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی دو هفته گذشته افزایشی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار کاهش ۱۵۰۰ تومانی را تجربه کرده است.
 آخرین قیمت انواع سکه و طلا
امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم‌‌ با کاهش ۵۱۰ هزار تومانی به نرخ ۳۰ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۶۹۰ هزار تومانی به قیمت ۳۲ میلیون و ۶۹۷ هزار تومان معامله شد و حباب آن کاهش یافت.
امروز حباب سکه امامی ۵ میلیون و ۳۱۸ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۳۱۱ هزار تومان شد؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۱۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۶ میلیون‌ و ۵۰ هزار تومان معامله شد.
هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۲ میلیون و ۸۴۸ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار‌، ۱۲ میلیون و ۳۳۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۱ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان بوده است.
در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)‌ با افزایش ۱۱ صدم درصدی به قیمت ۲۰۳۹ دلار معامله شده است.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdci.za3ct1a5pbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما