plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

کاهش نرخ سود تسهیلات بانک مسکن

یک مقام مسوول گفت: حدود یک سال پیش مطالعات تعرفه برق خودروهای برقی انجام شده و پیشنهادات به وزارت نیرو ارسال شده، ظرف هفته‌های آینده، تعرفه نهایی توسط وزارت نیرو مشخص می شود.
کاهش نرخ سود تسهیلات بانک مسکن
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در راستای قرارداد سپرده‌گذاری ۲ میلیارد دلاری به منظور حمایت از طرح نهضت ملی مسکن، گفت: امروزه شاهد اراده دولت در راستای ساخت و ساز مسکن در کشور هستیم؛ ریاست محترم جمهور کشور به صورت پی در پی در جلسات شورای عالی مسکن شرکت می‌کند و نسبت به همکاری بانک‌ها برای اعطای تسهیلات تاکید دارند.
مدیرعامل بانک مسکن در ادامه تاکید کرد: تا به امروز چنین حجم قراردادی بین صندوق توسعه ملی و بانک‌ها وجود نداشت و این قرارداد بزرگ برای اولین بار در کشور رخ داد.
وی ادامه داد: با استفاده از این تسهیلات قطعاً اقتصاد در کشور رونق چشمگیری خواهد گرفت همچنین ساخت و تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.
حسینی تصریح کرد: ۷۰ هزار میلیارد تسهیلات اعطا کردیم و ۳۲۰ هزار واحد توسط بانک مسکن تأمین مالی شد که بنا شد با دریافت این ۲ میلیارد دلار نرخ سود تسهیلات این بانک برای متقاضیان کاهشی شود.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcj.iehfuqetvsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما