plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

رشد ۱۵۰ درصدی یک رمزارز دوست‌دار محیط‌زیست در ۱۰ روز

ارز دیجیتال پرلین (PERL) طی ۱۰ روز اخیر از ۵٫۲ سنت به ۱۳٫۴ سنت افزایش قیمت داشته است و متوسط حجم معاملاتی ۲۴ ساعته آن از سه میلیون به ۱۲۲ میلیون رسیده است.
رشد ۱۵۰ درصدی یک رمزارز دوست‌دار محیط‌زیست در ۱۰ روز
به گزارش عصر گمرک به نقل از تجارت نیوز، جلب توجه سرمایه‌گذاران در بهترین زمان ممکن در بازار رزمارزها می‌تواند منجر به صعود یک رمزارز حتی در زمان‌ نزول کل بازار شود. با وجود روند نزولی کلی بازار رمزارزها، ارز دیجیتال پرلین (PERL) طی ۱۰ روز اخیر از ۵٫۲ سنت به ۱۳٫۴ سنت افزایش قیمت داشته است و متوسط حجم معاملاتی ۲۴ ساعته آن از سه میلیون به ۱۲۲ میلیون دلار رسیده است.
اما چرا این رمزارز روندی صعودی به خود گرفت؟
روند صعودی پرل تقریبا از ۱۷ خرداد آغاز شد که دلیل اصلی ان هم رونمایی از دفتر ثبت اکوسیستم سیاره‌ای بود. بر اساس صفحه رسمی این پروژه (PERL.eco)، پرلین تلاش دارد تا از طریق توکن‌سازی تنوع زیستی و اعتبار کربنی به منظور رسیدن به تامین مالی غیرمتمرکز، اقتصاد زیست‌کره را دموکراتیزه کند.
یکی دیگر از انگیزه‌ها برای نگهداری پرل، قطرات هوای اعتبارات کربن توکن‌شده است که در کیف‌پول دارندگان پرل توزیع می‌شود و آنها می‌توانند با استفاده از آن اثر انتشار کربن خود را جبرا ن کنند.
یکی دیگر از عواملی که منجر به رشد پرل شد، راه‌اندازی پروتکل‌های رابط کاربری تامین مالی غیرمتمرکز روی زنجیره هوشمن بایننس بود. این اقدام موجب هزینه تراکنش کمتر این توکن شد. بر اساس آمار بدست آمده از کوین‌تلگراف، شرایط بازار برای پرل احتمالا تا مدتی مطلوب باشد.
با توجه به جنبش انرژی سبز و نگرانی‌ها در خصوص افزایش مقدار دی‌اکسید کربن در جو زمین، پروژه‌های بلاکچینی نظیر پرلین که راه‌حل‌هایی در این زمینه دارند احتمالا با اقبال بیشتری از سوی سرمایه‌گذاران این بازار مواجه خواهند شد.
https://asrgomrok.ir/vdcak0no149n6.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما