plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

صادرات سومین محموله صادراتی به روسیه از بندر امیرآباد

سومین محموله مرکبات مازندران ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ به میزان TEU) ۱۶) کانتینر به کشور روسیه از طریق بندر امیرآباد صادر شد.
صادرات سومین محموله صادراتی به روسیه از بندر امیرآباد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، محمدعلی موسی‌پور مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد از صادرات سومین محموله مرکبات مازندران ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ به میزان TEU)۱۶) کانتینر به کشور روسیه از طریق بندر امیرآباد خبر داد و گفت: امیدواریم این روند از صادرات که توسط کانتینر حمل می‌شود و از سرعت و دقت بالا و کاهش هزینه و زمان در تخلیه و بارگیری برخوردار سومین محموله مرکبات مازندران ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ به میزان TEU۱۶ کانتینر به کشور روسیه از طریق بندر امیرآباد صادر شد. تداوم و رونق یابد.
موسی‌پور در توضیحات تکمیلی خود به حجم قابل توجه تولید مرکبات در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به وسعت اراضی استان مازندران علی‌الخصوص محصولات باغی، مرکبات و کیوی و موقعیت منحصر به فرد بندر امیرآباد در این استان و همچنین امکانات و تسهیلات این بندر که از راه‌های مختلف حمل و نقل چند وجهی برخوردار است، آمادگی کامل بندر را جهت ترغیب صادر کنندگان اعلام داشته تا بتوانیم نقش سازنده و مهمی در سهم چرخه صادرات ایفا نموده و گام‌های مؤثری برداریم.
گفتنی است، اولین محموله مرکبات استان از بندر امیرآباد در آبان ماه صادر شده بود و با رفع کلیه موانع صادراتی و عرضه مستقیم به بازار روسیه امیدواریم حجم بیشتری از محصولات کشاورزی از طریق حمل دریایی به کشورهای CIS از طریق بندر امیرآباد صورت پذیرد.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdch.inwt23nzkftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما