plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

پای کرونا بر گلوی گردشگری

پورکائد، نائب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران گفت: از رئیس جمهوری آینده یک مطالبه جدی مبنی بر اولویت قرار دادن صنعت گردشگری داریم.
پای کرونا بر گلوی گردشگری
به گزارش عصر گمرک به نقل از بازار، مجید پورکائد اظهار کرد: طی دو سال اخیر شیوع کرونا باعث ورشکستگی و همچنین کاهش شدید درآمد بسیاری از کسب و کارهای گردشگری شده است.
وی با بیان اینکه پای کرونا بر روی گلوی گردشگری است، افزود: انتظار می‌رود به فعالان گردشگری تسهیلات همراه با تنفس و بدون سود پرداخت شود زیرا در زمانی که شرایط کشور مساعد بود فعالان گردشگری به عنوان سفیران فرهنگی ایران برای معرفی و اعتلای کشور تلاش کردند و دولت باید کنار آنها باشد.
نائب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه متاسفانه به گردشگری در مناظره‌های ریاست جمهوری کم توجهی شد، تصریح کرد: از رئیس جمهور آینده یک مطالبه جدی مبنی بر اولویت قرار دادن صنعت گردشگری داریم.
پورکائد مسیر پیشرفت کشور را در گروی توجه به صنعت گردشگری دانست و گفت: در هر کجا که کارها به دست مردم سپرده شده شاهد پیشرفت و توسعه بوده‌ایم و صنعت گردشگری توسعه پیدا نمی‌کند مگر اینکه بخش خصوصی ورود کند.
وی عنوان کرد: هم اکنون پارلمان بخش خصوصی در حوزه گردشگری توانمند ظاهر شده است و دولت باید از این توانمندی در راستای سازندگی کشور استفاده کند.
https://asrgomrok.ir/vdcakina149ne.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما