plusresetminus
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه تحویل سوخت به جایگاه‌های ساحلی و اسکله‌های صیادی استان با دیگر جایگاه‌ها متفاوت است، گفت: برای یکسان‌سازی قیمت سوخت شناورهای صیادی پیشنهادات لازم سفر دوم رئیس‌جمهور تصویب و همسان‌سازی شد.
همسان‌سازی تحویل سوخت شناورها به جایگاه‌های ساحلی و اسکله‌های صیادی استان بوشهر
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، علی باستین شامگاه دوشنبه در نشست بررسی وضعیت توزیع عرضه سوخت به شناور صیادی استان با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر صید و صیادی در خلیج‌ فارس است، اظهار داشت: در این راستا افزون بر 2 هزار و 250 شناور صیادی فعالیت می‌کنند و خانوارها در سواحل از طریق صید آبزیان امرار معاش می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه معیشت بیش از 10 هزار خانوار استان بوشهر از طریق صید و صیادی تأمین می‌شود گفت: تأمین و توزیع سوخت شناورهای صیادی اعم از بنزین و گازوئیل یکی از مهمترین دغدغه صیادان است که مطالبات این قشر در دستور کار قرار گرفته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تشریح نحوه تحویل سوخت از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به جایگاه‌های ساحلی و اسکله‌های صیادی تصریح کرد: در زمان حاضر حمل سوخت از مخازن شرکت پخش تا جایگاه‌های ساحلی به‌عهده جایگاه‌دار است که این مهم هزینه تحویل سوخت به شناورها را افزایش می‌‌دهد.
باستین با بیان اینکه قیمت سوخت به شناورهای صیادی بیش از قیمت رایج است اضافه کرد: به‌منظور حمایت از قشر زحمتکش صیاد و شفاف شدن فرایند تحویل سوخت به شناورهای صیادی در سفر دوم رئیس جمهور پیشنهاد همسان‌سازی سوخت‌رسانی به جایگاه‌های صیادان مطرح شد و مورد تأیید و تصویب مسئولان ذی‌ربط قرار گرفت.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcj.xeofuqettsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما