plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

توطئه علیه سرپرست پتروفرهنگ کار ساز نیست/هیاهو برای هیچ

نقد یک مدیر یا مجموعه نیز مانند هر نقد دیگری یک سری مولفه‌ها دارد که رعایت آن‌ها الزامی است. نخست اینکه نقد باید عقلانی و مبتنی بر اصول و استانداردهای علمی نقد باشد، چراکه نقد عقلانی موجب تکامل و رشد یک سازمان و به تبع آن جامعه خواهد شد.
توطئه علیه سرپرست پتروفرهنگ کار ساز نیست/هیاهو برای هیچ
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، طی چند وقت اخیر به بهانه زیر سوال بردن انتصابات و اقدامات مفید زیر ساختی و توسعه ای سرپرست پتروفرهنگ  نظاره گر حمله برخی رسانه ها هستیم.قوم گرایی و دوستی گری در یک سیستم  مضموم است اما استفاده نکردن از افراد توانمند و تحول گرا به بهانه همشهری و آشنا بودن یک حربه تکراری برای  عقده گشایی و تبلیغات منفی به زارع پور است.
در تمام سطوح دولت و حاکمیت  ،حتی مجلس که خانه ملت است همشهریان رئیس مجلس دارای مناصب مهم مدیریتی هستند. هر چند جناب زارع پور  نشان داد توانایی فردی و اجرایی اش بر  پشتوانه قومی و جناحی غلبه دارد.
ریه های مریضِ پترو فرهنگ در حال بهبودی است و  نسبت به هر زمان دیگری شاهد استشمام هوای تازه و پاک سیاسی،مدیریتی و فرهنگی هستیم و از همه مهمتر حذف چرخه های مدیریتی معیوب.
 آنچه این روزها در رسانه ها شاهد هستیم بیشتر ناشی از منافع یک جریان خاص است تا تز و آنتی تزهای تخریب گونه آنان و به همین جهت اساساً چنین تقابلاتی از جنس نقد نیست که منجر به یک سنتز مبتنی بر منافع بر سهامداران شود.
به عبارت ساده تر آن دسته از هجمه های رسانه ای  که شاهد هستیم اصطلاحاً همان هیاهو برای هیچ است  تا تضارب آراء و افکار و تاکنون ماحصل چنین خبرپراکنی های  هم فقط فرصت سوزی وگرفتن انرژی از سرپرست مجموعه،تحریک احساسات فرهنگیان،و زیر سوال بردن برند و اعتبار پتروفرهنگ بوده است.
بر اساس یک اصل مدیریتی، هر سیستمی برای استمرار بقا و چابکی خود نیازمند به مدیران با دانش روز  می­باشد. در غیر اینصورت زمینه باند بازی و مافیایی و مدیریت آزمون خطا به خود می­گیرد وً به تجربه هم ثابت شده چنین سیستمی تاکنون محکوم به زوال بوده.امروز  فضای حاکم در پتروفرهنگ شایسته سالاری و حذف رابطه سالاری،گردش نخبگان،چینش سرمایه های انسانی موثر است.
زارع پور" نقدپذیر و باهوش، زیرک و  آرام ، قاطع و تصمیم گیر، مدل مدیریتی وی حکایت از آن دارد که این توطئه ها و دسیسه چینی ها کار ساز نیست.
بزودی شاهد خبرهای خوشی از مجموعه پتروفرهنگ خواهیم بود.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdce.f8vbjh8wp9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما