plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی به طرح مسکن ملی

رئیس بازرسی استان اردبیل گفت: در حالی که در ساخت مسکن ملی برای خانه‌دار کردن طبقه کم‌درآمد جامعه با کمبود زمین شهری روبرو هستیم طی سال‌های اخیر زمین زیادی غیرقانونی به اشخاص واگذار شده و مشکلات اجتماعی فراوان و جبران ناپذیری برای جامعه ایجاد کرده است.
انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی به طرح مسکن ملی
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، علی رمضان‌پور رئیس بازرسی استان اردبیل در مصاحبه‌ای گفت طی سال‌های اخیر عمده شکایت مردم به بازرسی از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل اردبیل است و ما موظف هستیم هر دستگاهی در حوزه انجام مأموریت خود دچار تخلف و یا انحرافی شود، ورود پیدا کرده و جلوی این تخطی را بگیریم.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: رئیس بازرسی استان اردبیل گفت: درست است سرمایه‌گذاری بسیار باارزش است و باید مورد حمایت قانونی و کارشناسی باشد، اما متأسفانه اعطای وام‌های بی‌رویه به واحد‌های تولیدی و اشخاص خاص به بهانه‌های حمایت از تولیدکننده‌ها برخلاف قانون باعث محروم شدن سایر اعضای جامعه از حق قانونی شده و در این زمینه پرونده‌ای در بازرسی استان تشکیل شده است.
وی گفت: در حالی که در ساخت مسکن ملی برای خانه‌دار کردن طبقه کم‌درآمد جامعه با کمبود زمین شهری روبرو هستیم طی سال‌های اخیر زمین زیادی غیرقانونی به اشخاص واگذار شده و مشکلات اجتماعی فراوان و جبران ناپذیری برای جامعه ایجاد کرده است.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdce.n8vbjh8zo9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما