plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

این دهک‌ها هم مشمول کالابرگ الکترونیکی شدند

خانوار‌های دهک‌های چهارم تا هفتم از یارانه ۳۰۰ هزار تومانی به ازای هر نفر برخوردار هستند با احتساب اعتبار مازاد ۱۲۰ هزار تومانی، مبلغ ۴۲۰ هزار تومان به عنوان یارانه تشویقی در هر ماه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.
این دهک‌ها هم مشمول کالابرگ الکترونیکی شدند
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کررستان از مشمول شدن خانوار‌های دهک‌های ۶ و ۷ در طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت: دهک‌های ششم و هفتم نیز مشمول دریافت یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومان خواهند شد.
 فرزاد پیشکاری از اضافه شدن دهک‌های ششم و هفتم به طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داده و اظهار داشت: دهک‌های ششم و هفتم هم به دهک‌های اول تا پنجم اضافه شدند و این طرح از هفته آینده اجرا خواهد شد.
پیشکاری گفت: با توجه به آنکه خانوار‌های دهک‌های چهارم تا هفتم از یارانه ۳۰۰ هزار تومانی به ازای هر نفر برخوردار هستند با احتساب اعتبار مازاد ۱۲۰ هزار تومانی، مبلغ ۴۲۰ هزار تومان به عنوان یارانه تشویقی در هر ماه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.
مدیر کل کار کردستان در خاتمه افزود: به موجب این طرح، اعتبار کالابرگ برای همه یارانه‌بگیران از یک ماه قبل واریز می‌شود، اما برای دهک‌های اول تا هفتم علاوه بر اعتبار موجود (۴۰۰ هزار تومان و ۳۰۰ هزار تومان)، اعتبار تشویقی اضافی به مبلغ ۱۲۰ هزار تومان واریز می‌شود.
به گفته پیشکاری پیشتر افرادی که به هر طریق برای دریافت یارانه یا ثبت‌نام نکرده‌اند یا جزو دهک ۱۰ قرار گرفته‌اند و یارانه به آن‌ها تعلق نگرفته و یا نسبت به دهک‌بندی خود اعتراض دارند، می‌توانند به سامانه «حمایت» مراجعه و اعتراض‌شان را ثبت کنند.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdce.w8vbjh8zw9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما