plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

کاهش قیمت دلار و سکه

هر قطعه سکه امامی به طور متوسط ۲۷ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان فروخته شد و نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار به دو میلیون و ۲۵۹ هزار تومان رسید
کاهش قیمت دلار و سکه
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۱۰ مهر همزمان با آغاز خریدوفروش‌های بازار با افت دو هزار تومانی درمقایسه با عصر دیروز به دو میلیون و ۲۵۹ هزار تومان رسید.
 سکه امامی همزمان ۲۷ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان فروخته شد و در قیاس با آخرین معاملات عصر دیروز به‌طور متوسط ۱۱ هزارتومان کمتر قیمت خورد. دلار خدماتی هم با رشد قیمت پنج تومانی به جایگاه ۴۱ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.
قیمت ارز خدماتی
قیمت دلار خدماتی امروز دوشنبه ۱۰ مهر تا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه ۴۱ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شد. دلار خدماتی با این اوصاف رشد قیمت پنج تومانی را تجربه می‌کند، اما یورو خدماتی ۴۳ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه شد و افت قیمت ۱۵ تومانی به به ثبت رساند.
قیمت انواع ارز تا ساعت ۱۱:۳۰
انواع ارز توافقی و خدماتی یکشنبه امروز
دلار 41 هزار و 195 تومان 41 هزار و 200 تومان
یورو 43 هزار و 615 تومان 43 هزار و 600 تومان
قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه
نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۱۰ مهر همزمان با آغاز معاملات بازار به دو میلیون و ۲۵۹ هزار تومان رسید. نرخ طلا ۱۸ عیار به این ترتیب نسبت به عصر دیروز گرمی دو هزار تومان ریزش داشته و سکه امامی هم به‌طور متوسط ۱۱ هزار تومان کمتر از دیروز فروخته شد.
قیمت سکه امامی امروز تا ظهر به ۲۷ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسید. نیم‌سکه و ربع‌سکه بدون تغییر قیمت و به‌ترتیب ۱۴ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان و ۹ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان به‌فروش رسیدند و، اما قیمت سکه گرمی با رشد ۱۵۰ هزار تومانی به پنج میلیون و ۸۲۰ هزار تومان ارتقا پیدا کرد.
قیمت انواع سکه و طلا تا ساعت ۱۱:۳۰
طلا 18 عیار و انواع سکه یکشنبه امروز
طلا 18 عیار دو میلیون و 261 هزار تومان دو میلیون و 259 هزار تومان
امامی 27 میلیون و 341 هزار تومان 27 میلیون و 330 هزار تومان
نیم‌سکه 14 میلیون و 920 هزار تومان 14 میلیون و 920 هزار تومان
ربع‌سکه 9 میلیون و 940 هزار تومان 9 میلیون و 940 هزار تومان
یک گرمی پنج میلیون و 670 هزار تومان پنج میلیون و 820 هزار تومان
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcf.cdeiw6d1xgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما