plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱

فروش حدود ۱۶۰۰ میلیارد تومان ملک توسط سازمان اموال تملیکی

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران گفت:یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان ملک عرضه شده است که تنها ۱۰ میلیارد تومان آن به فروش نرفت.
فروش حدود ۱۶۰۰ میلیارد تومان ملک توسط سازمان اموال تملیکی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، حسن ایزدی مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران در نشست خبری، با اشاره به تعیین تکلیف ۲ هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان کالا گفت: تکلیف ۲ هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان کالا در ۶ ماه امسال مشخص شد که این موضوع نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱۶ درصد رشد داشته است.
مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران در ادامه تصریح کرد: کالاهایی همچون خودرو، لوازم‌خانگی و کالاهای سریع الفساد از جمله این موارد بود که رشد ۲۵ درصدی داشتند.
وی افزود: گفت: همچنین یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان ملک عرضه شد که تنها ۱۰ میلیارد تومان آن به فروش نرفت.
این مقام مسئول تاکید کرد: در استرداد کالا، کالاهایی که توسط مراجع ذی ربط کشف و تحویل داده شد که بعضاً در سال گذشته ۲۵۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که در سال‌جاری این کالاها به ارزش ۴۰۵ میلیارد و ۸۶ میلیون تومان است.
ایزدی تاکید کرد: هم‌اکنون ۸۵ خودرو قاچاق و ۱۶۶ خودرو متروکه و ۱۶۶ خودرو ضبطی در اختیار سازمان املاک تملیکی استان تهران قرار دارد که تعداد ۱۰۵ دستگاه خودرو ضبطی حکم حتمی دارند و پس‌از تاییدیه از سوی استاندارد و محیط زیست قابلیت عرضه و فروش خواهند داشت.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcc.4qma2bq44la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما