plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

افزایش قیمت سکه و طلا

همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار هر گرم طلا ۱۸ عیار معادل دو میلیون و ۳۶۹ هزار تومان و هر قطعه سکه امامی ۲۸ میلیون و ۳۳۵ هزار تومان معامله شدند
افزایش قیمت سکه و طلا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، قیمت طلا ۱۸ عیار امروز یکشنبه ۱۲ شهریور همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار به ازای هر گرم به دو میلیون و ۳۶۹ هزار تومان رسید. نسبت به دیروز نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار چهار هزار تومان رشد داشته و صراف‌ها هم سکه‌های طلا را بین ۹۰ تا ۳۶۵ هزار تومان بیشتر از دیروز فروختند. با این حال نرخ دلار توافقی با افت پنج تومانی به ۴۱ هزار و ۲۸۵ تومان تقلیل پیدا کرد.
قیمت ارز توافقی و خدماتی
قیمت دلار امروز یکشنبه ۱۲ شهریور تا ساعت ۱۱ و ربع به ۴۱ هزار و ۲۸۵ تومان رسید. به این ترتیب قیمت دلار توافقی درقیاس با دیروز پنج تومان افت داشته است.
قیمت یورو توافقی هم با کاهش ۵۰ تومانی به ۴۴ هزار و ۴۹۰ تومان تقلیل پیدا کرد. یورو خدماتی و دلار خدماتی هم با همین نرخ‌ها عرضه می‌شوند.
قیمت انواع ارز تا ساعت ۱۱:۱۵
انواع ارز توافقی و خدماتی شنبه امروز
دلار 41 هزار و 290 تومان 41 هزار و 285 تومان
یورو 44 هزار و 540 تومان 44 هزار و 490 تومان
دلار 41 هزار و 290 تومان 41 هزار و 285 تومان
یورو 44 هزار و 540 تومان 44 هزار و 490 تومان
قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه
قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز یکشنبه ۱۲ شهریور همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار به دو میلیون و ۳۶۹ هزار تومان رسید. نسبت به عصر دیروز نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار چهار هزار تومان رشد داشته و از آن طرف صراف‌ها سکه امامی را ۲۸ میلیون و ۳۳۵ هزار تومان می‌فروشند که ۳۶۵ هزار تومان بیشتر از دیروز است.
قیمت نیم‌سکه بهار آزادی با رشد ۲۲۵ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان رسیده است. ربع‌سکه بهار آزادی در جایگاه ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته شد و رشد قیمت ۱۵۰ هزار تومانی را تجربه کرد. قیمت سکه گرمی هم با رشد ۹۰ هزار تومانی از مرز شش میلیون عبور کرد و به شش میلیون و ۳۰ هزار تومان رسید.
قیمت انواع سکه و طلا تا ساعت ۱۱:۱۵
طلا 18 عیار و انواع سکه شنبه امروز
طلا 18 عیار دو میلیون و 365 هزار تومان دو میلیون و 369 هزار تومان
امامی 27 میلیون و 970 هزار تومان 28 میلیون و 335 هزار تومان
نیم‌سکه 14 میلیون و 960 هزار تومان 15 میلیون و 185 هزار تومان
ربع‌سکه 10 میلیون و 50 هزار تومان 10 میلیون و 200 هزار تومان
یک گرمی پنج میلیون و 940 هزار تومان شش میلیون و 30 هزار تومان
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcj.8eafuqea8sfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما