plusresetminus
سفیر هند در ایران گفت: سعی خواهیم کرد رویدادی تجاری را بین کسب و کارهای هندی و ایرانی ایجاد کنیم و شاید در آینده یک منطقه ویژه صنعتی برای هند در استان احداث کردیم.
توسعه روابط تجاری هند ‌با ایران‌/ احداث منطقه ویژه صنعتی ‌هندوستان در هرمزگان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، رودرا گاوراو شرست سفیر هند در کشورمان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ملاقات امروز در این راستا انجام شد که ناوگروه نیروی دریایی هند از بندرعباس بازدید داشت و ما هم حضور پیدا کردیم تا از حسن میزبانی در هرمزگان تشکر کنیم و از این فرصت برای بهبود و توسعه روابط میان هندوستان و جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه همبستگی ایران و هند جنبه‌ای تاریخی دارد، افزود: تجارت ایران و هند به طور سنتی و طبیعی از طریق بندرعباس انجام می‌شود که یک نقطه مهم ترانزیتی و تجارت است.
سفیر هند در ایران عنوان‌کرد: طبیعی است که اگر هند بخواهد روابط تجاری خود را با ایران توسعه دهد حضور در بندرعباس امری مفید خواهد بود.
گاوراو شرست تصریح‌کرد: استاندار هرمزگان پیشنهاد کرد که منطقه کوچک صنعتی را برای هند در هرمزگان ایجاد کنیم که ما هم از این پیشنهاد استقبال می‌کنیم و سعی خواهیم کرد رویدادی تجاری را بین کسب و کارهای هندی و ایرانی ایجاد کنیم و شاید در آینده یک منطقه ویژه صنعتی برای هند در استان احداث کردیم.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcc.0qma2bqppla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما