plusresetminus
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم، در مورد به رسمیت نشناختن سلاح ورزی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی گفت: وضعیت فعلی اتاق بازرگانی موجب تضعیف بیش از پیش بخش خصوصی خواهد شد. آقای سلاح‌ورزی باید از ریاست اتاق ایران کناره‌گیری کند.
عدم کناره‌گیری سلاح‌ورزی باعث افول بخش خصوصی می‌شود/سلاح‌ورزی به هیچ جلسه‌ای دعوت نمی‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم، در گفتگو با پشت پرده در مورد وضعیت انتخابات اتاق بازرگانی و به رسمیت نشناختن سلاح ورزی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی گفت: وضعیت فعلی  اتاق بازرگانی موجب تضعیف بیش از پیش بخش خصوصی  خواهد شد و قبلا هم اعلام کردم باید آقای سلاح‌ورزی از ریاست اتاق ایران کناره‌گیری کند و انتخابات  اتاق بازرگانی باطل شود.
شوراهای عالی و حاکمیتی نماینده اتاق بازرگانی را به رسمیت نمی‌شناسد
نماینده شیراز در مجلس با بیان اینکه یک روز پیش از انتخابات به ایشان گفته شده بود که صلاحیتش در انتخابات تایید نشده است ، تصریح کرد: وقتی قبل از انتخابات به آقای سلاح ورزی اعلام می شود که تایید صلاحیت نشدند برای چی اصرار می کنند و وارد انتخابات می شوند اگر قبلش  به ایشان نگفته بودند توجیه داشت ولی از قبل به ایشان ابلاغ شده است. شرایط فعلی، درنهایت به زیان اتاق بازرگانی و افول جایگاه آن منجر می‌شود چون از این‌سو آقای سلاح‌ورزی حاضر به کناره‌گیری نیست و از آن‌سو شوراهای عالی و حاکمیتی نماینده اتاق بازرگانی را به رسمیت نمی‌شناسد.
 سلاح ورزی به هیچ جلسه ای دعوت نمی شود
وی با بیان اینکه آقای سلاح ورزی  به هیچ جلسه ای دعوت نمی شود، افزود: آخرین باری که به قوه قضاییه دعوت شده بودند که مورد حمله قرار گرفتتند و بعد از آن هم  به هیچ جلسه ای دعوت نشدند.
بی اعتنایی سلاح ورزی به مرجع رد صلاحیت
قادری گفت:پیش از انتخابات آقای سلاح‌ورزی صورت‌جلسه ای را امضا کرده است که در آن وزارت اطلاعات به عنوان مرجع تایید یا رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات اتاق بازرگانی تعیین می‌شود. وقتی چنین چیزی را آقای سلاح‌ورزی به صورت کتبی امضا کرده است، نمی‌شود به آن بی‌اعتنایی کند.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcf.edeiw6djvgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما