plusresetminus
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: ۱۹ هزار پذیرفته شده مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده هرچه سریعتر در سامانه این ستاد ثبت‌نام کنند.
پذیرفته‌شدگان طرح جایگزینی فرسوده ها در سامانه ستاد ثبت‌نام کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، بر اساس اعلام سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، مهران سالاریه با اشاره به اینکه در مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده سامانه یکپارچه خودرو ۱۹ هزار متقاضی تأیید صلاحیت شده‌اند، اظهار داشت: برای این متقاضیان که محصولاتشان را از شرکت‌های سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور انتخاب کرده‌اند، از سامانه نوسازی ناوگان پیامک ارسال شده است.
وی ادامه‌داد: بر این اساس متقاضیان باید با مراجعه به سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی NNHK.IR نسبت به ثبت‌نام و ایجاد صفحه شخصی به عنوان متقاضی اقدام کنند.
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده تصریح‌کرد: این دسته از متقاضیان همچنین باید از فهرست موجود، مرکز اسقاط نزدیک محل سکونت خود را مشخص و سپس نسبت به تحویل خودرو فرسوده به مرکز تعیین شده و طی مراحل مربوطه اقدام کنند تا به صورت سیستمی در فاز تحویل خودرو جایگزین قرار گیرند.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcc.pqma2bq0pla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما