plusresetminus
ممانعت از حضور حسین سلاح ورزی رئیس غیر قانونی بازرگانی در جلسه اخیر شورای عالی استاندارد که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، حاشیه ساز شده است.
ممانعت از حضور رئیس غیر قانونی اتاق بازرگانی در جلسه شورای عالی استاندارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، در نشست شورای عالی استاندارد که روز گذشته برگزار شد، ممانعت از حضور سلاح ورزی رئیس غیرقانونی اتاق بازرگانی ایران برای حضور در این جلسه، خبرساز شده است.
روزگذشته درحالی تازه ترین نشست شورای عالی استاندارد برگزار شد که همه اعضای قانونی شورای مذکور از جمله رئیس جمهور، رئیس سازمان ملی استاندارد، وزیر علوم، دادستان کل کشور، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر نفت، وزیر کار و علی آبادی وزیر صنعت و معدن و تجارت در این نشست حاضر بوده اند.
گفتنی است، به غیر از وزرا و مسئولان یاد شده، رئیس سازمان بازرسی، دو نماینده مجلس در کنار رئیس اتاق بازرگانی ایران نیز عضو شورای عالی استاندارد هستند که در این جلسه خبری از حضور حسین سلاح ورزی رئیس غیرقانونی اتاق بازرگانی، نبود.
در ادامه فهرست اعضای شورای  عالی استاندارد قابل مشاهده است،
اتاق بازرگانی ایران ,
 سلاح ورزی با وجود عدم احراز صلاحیت از سوی مراجع قانونی در انتخابات 28 خرداد ماه شرکت کرده و با نظر انجمن نظارت برانتخابات، به صورت غیرقانونی وارد هیئت رئیسه اتاق ایران شد.
ممانعت از  حضور سلاح ورزی در جلسه شورای عالی استاندارد و احتمال حذف دائمی رئیس اتاق بازرگانی از تمامی شورای عالی کشور در حالی مطرح می‌شود که طبق قانون اتاق بازرگانی مصوب سال 1369 ، شورای عالی نظارت بر اتاق به ریاست وزیر صمت باید در مورد ابطال انتخاب غیرقانونی حسین سلاح ورزی اعلام نظر کند که تا امروز این اتقاق نیافتاده است.
لازم به ذکر است، شورای عالی نظارت متشکل از وزرای  صمت، اقتصاد و کشاورزی است، تا کنون تنها وزیر اقتصاد در خصوص انتخابات پر حاشیه اتاق بازرگانی اعلام نظر کرده و بر تایید نظر مراجع نظارتی در این خصوص تاکید کرده است.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcf.vdeiw6dmcgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما