plusresetminus
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن: تا کنون ۴ میلیون نفر فاقد مسکن و متأهل در سامانه مسکن ثبت نام کرده‌اند اما به دلیل نبود جاذبه تشکیل پرونده انجام نشده است.
۴ میلیون نفر برای مسکن ثبت‌نام کردند اما پرونده تشکیل ندادند!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، «ارسلان مالکی» معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، صبح امروز در جلسه شورای مسکن استان کرمان، با بیان اینکه یک چالش بزرگ در کشور کمبود مسکن است و بنا داریم آن را حل کنیم، اظهار داشت: تأمین مسکن برای مردم به تعبیر شخص رئیس جمهور علاوه بر تکلیف شرعی بودن، صدقه جاریه است.
وی با اشاره به اینکه کمبود انباشته شده و عقب‌ماندگی ساخت مسکن که از دولت‌های قبل وجود دارد، باید جبران شود، گفت: از سوی دیگر سیاست‌های افزایش جمعیت را هم داریم و در این راستا باید تلاش کنیم.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تا کنون 4 میلیون نفر فاقد مسکن و متأهل در سامانه مسکن ثبت نام کرده‌اند اما به دلیل نبود جاذبه تشکیل پرونده انجام نشده است، افزود: در کرمان نیز استعلام 122 هزار نفر سبز بوده است و هیچ خانه‌ای ندارند و در نگاه توسعه‌ای باید برای 122 هزار نفر برنامه‌ریزی شود.
وی با اشاره به اینکه تفویض اختیار در حد امکان به استان‌ها داده شده است و ما نیز وظیفه نظارتی داریم که آن را نمی‌شود تفویض کرد، گفت: طبق قانون، تأمین زمین برای مسکن وظیفه استان‌ها است و باید این مسئله را حل کنند.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdca.an0k49nuu5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما