plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

واکنش زارع پور به حضور «تیک تاک» در ایران

وزیر ارتباطات درباره حضور «تیک تاک» در تهران، گفت: این کار به دعوت اتاق بازرگانی انجام شده بود و مسئول این کار هم شورای عالی فضای مجازی است. سیاست کلی دولت این است که پلتفرم‌هایی که حقوق و ضوابط ما را رعایت کنند، فعالیتشان مشکلی ندارد.
واکنش زارع پور به حضور «تیک تاک» در ایران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رئیس‌جمهور دستور داده بودند در شورای عالی فضای مجازی کارگروهی درباره گلایه‌ها از اینترنت تشکیل شود. ما نمایندگان را به مرکز ملی فضای مجازی معرفی کردیم و امیدواریم مرکز ملی از ظرفیت‌های خودش در دوره جدید استفاده کند  تا مشکلاتی که خارج از اراده وزارتخانه در حوزه شبکه هست برطرف کنیم.
وی افزود: در حوزه حاکمیت شرکتی و نقش شرکت‌های خصوصی در شبکه به دلیل مشکلاتی که در گذشته بود، وظیفه خودشان را به درستی انجام ندادند. همانطور که در حکم انتصاب دبیر جدید شورای بود بازنگری در سیاست‌ها و مصادیق فیلترینگ جزو گلایه‌های مردم بود که باید در این کارگروه بررسی شود.
وزیر ارتباطات درباره حضور مسئولان شبکه اجتماعی «تیک تاک» در تهران، گفت: این کار به دعوت اتاق بازرگانی انجام شده بود و مسئول این کار هم شورای عالی فضای مجازی است. سیاست کلی دولت این است که پلتفرم‌هایی که حقوق و ضوابط ما را رعایت کنند، فعالیتشان مشکلی ندارد.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcd.o052yt0xna26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما