plusresetminus
در دیدار مشترک دبیران کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر، بر آماده‌سازی زیرساخت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور تاکید شد.
آماده‌سازی زیرساخت‌های اقتصادی و تجاری از اولویت‌های مهم ایران و قطر است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، محمدعلی فرحناکیان و صالح المانع دبیران کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر در راستای آماده‌سازی زیرساخت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.
فرحناکیان مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل و دبیر کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر ضمن اشاره به روابط و مناسبات دوستانه بین دو کشور ایران و قطر گفت:رهبران سیاسی دو طرف روابط برادرانه خوبی دارند و امید است با توجه به وجود روابط سیاسی بسیار خوب، روابط تجاری و اقتصادی دو کشور نیز به همان سطح برسد.
وی فراهم‌سازی زیرساخت‌های اقتصادی مهم اعم از حمل و نقل، بانکی، بیمه و کنسولی را برای پیشران اقتصادی دو کشور مهم و حائز اهمیت دانست.
همچنین صالح المانع دبیر قطری کمیسیون مشترک با بیان اینکه دولت قطر روابط سیاسی و تجاری با ایران را بسیار مهم می‌داند، گفت: در همین راستا مقامات دولت نیز بر توسعه روابط تجاری با ایران تاکید دارند.
لازم به توضیح است، جلسه دبیران کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر به منظور برنامه‌ریزی برای برگزاری نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور به میزبانی وزارت نیرو در پاییز سال‌جاری و تاکید بر اجرایی کردن مفاد یادداشت تفاهم‌نامه هشتمین اجلاس کمیسیون مشترک برگزار شد.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcg.x9urak9qnpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما