plusresetminus
رییس هیات مدیران گروه مالی شهر اظهار داشت: مطالبات از شهرداری را در قالب تهاتر املاک وصول کردیم و تقریبا ١٠ هزار میلیارد تومان مطالبات بانک شهر را در سال گذشته تعیین تکلیف کردیم و برنامه جدی برای تداوم این میزان داریم و این یک جریان ایستایی نیست و در حال حاضر معوقاتی از شهرداری نداریم و مطالبات جاری مطرح است.
فروش ٣٠ هزار میلیارد تومان اموال مازاد بانک شهر/مطالبات از شهرداری در قالب تهاتر املاک وصول شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، یزدان سیف در مراسم ششصد و چهارمین شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران اظهار داشت: امروز ١٢ درصد از سهام گروه مالی در بازار دوم به شیوه ثبت سفارش عرضه می‌شود.
وی با بیان اینکه نوسان مقعطی نوسانات بازار سرمایه است، ادامه داد: از لحاظ ساختاری بازاری سرمایه در شرایط خوبی است و معتقدم اگرچه ریسک‌هایی مقطعی وجود دارم اما بازار سرمایه شرایط پایدار دارد و این نوسانات با توجه به حرکت بازاری‌های موازی و انتظارات تورمی در کشور طبیعی است. 
رییس هیات مدیران گروه مالی شهر با بیان اینکه با توجه به توانمندی‌ها، این شرکت می‌تواند عمق بازار سرمایه را افزایش دهد، ادامه داد: این شرکت‌ می‌تواند در حوزه مولدسازی دارایی شهرداری‌ها و بانک شهر در بازار سرمایه فعالیت کند و می‌تواند عملکرد خوبی در این حوزه داشته باشد و سود خوبی به سهامداران ارایه دهد. 
سیف گفت: بانک شهر مطالباتی از شهرداری داشت که در حال حاضر در شرایط بهتری قرار گرفته و با اقداماتی از جمله مولدسازی دارایی‌ها و درآمدهای کارمزدی عملکرد خوبی داشت.
وی در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه چه مقدار از مطالبات شهرداری وصول شده و چه میزان باقیمانده است، اظهار داشت: مطالبات از شهرداری را در قالب تهاتر املاک وصول کردیم و تقریبا ١٠ هزار میلیارد تومان مطالبات بانک شهر را در سال گذشته تعیین تکلیف کردیم و برنامه جدی برای تداوم این میزان داریم و این یک جریان ایستایی نیست و در حال حاضر معوقاتی از شهرداری نداریم و  مطالبات جاری مطرح است.
سیف در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه گفته می‌شود مدیران بانک شهر ریخت و پاش زیادی دارند و با هواپیمای دربست سفر کاری می‌روند، تاکید کرد: معتقدم نباید به حواشی بپردازیم چراکه از کار اصلی می‌مانیم و عملکرد بانک شهر را صورت‌های مالی را نشان می‌دهد و پرداخت به حاشیه‌ها وقت افراد را می‌گیرد و کل کشور ما درگیر این است که حواشی بیشتر از اصل بُلد می‌شود.
وی همچنین از آغاز روند فروش ٣٠ هزار میلیارد تومان اموال مازاد خبر داد و گفت: برنامه فروش اموال مازاد را در دستور کار داریم .
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdce.78fbjh87p9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما