plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا:

ثبت رشد ۴۱ درصدی در تولید محصولات طی فروردین/ رکوردشکنی سایپا در تولید خودرو

معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: این گروه خودروساز در اولین ماه سال‌جاری موفق به تولید حدود ۳۰ دستگاه خودرو شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۴۱ درصدی را نشان می‌دهد.
ثبت رشد ۴۱ درصدی در تولید محصولات طی فروردین/ رکوردشکنی سایپا در تولید خودرو
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، مسعود پروین با اعلام اینکه در فروردین سال گذشته، گروه خودروسازی سایپا حدود ۲۰ هزار و ۸۴۵ دستگاه خودرو تولید کرده بود، خاطرنشان کرد: این عدد در امسال رشد ۴۱ درصدی را نشان می‌دهد و این گروه موفق به تولید ۲۹ هزار و ۳۹۱ دستگاه خودرو شده است.
معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: در ادامه رکوردشکنی گروه خودروسازی سایپا در زمینه تولیدات داخلی، طی فروردین ماه سال جاری این گروه خودرو ساز موفق به تولید حدود ۳۰ هزار دستگاه خودرو با میانگین، روزانه ۲ هزار و ۴۵۰ خودرو شده است.
پروین ضمن تاکید بر اینکه سایپا رشد تولید در همه محصولات را در دستور کار دارد، از تحقق ۹۶ درصدی برنامه تولید فروردین ماه این گروه خودروساز خبر داد.
وی با اشاره به اینکه بی‌تردید ادامه این روند برای ماه‌های آینده نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: افزایش تولید سایپا در سال ۱۴۰۲ بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، انجام خواهد شد.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdci.yaqct1aqvbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما