plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
مدیرعامل گروه سایپا در بازدید نوروزی از شرکت مالیبل:

هدف گروه سایپا در سال‌جاری تحقق شعار «مهار تورم و افزایش تولید» خواهد بود

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید نوروزی از شرکت مالیبل سایپا گفت: هدف گروه خودروسازی سایپا در سال‌جاری با توجه به نامگذاری آن از سوی مقام معظم رهبری، تحقق شعار «مهار تورم و افزایش تولید» خواهد بود.
هدف گروه سایپا در سال‌جاری تحقق شعار «مهار تورم و افزایش تولید» خواهد بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، محمدعلی تیموری با حضور در شرکت مالیبل سایپا از خطوط تولید این شرکت بازدید و در جلسه شورای مدیران آن شرکت کرد.
در این دیدار شرکت مالیبل گزارش عملکرد یکساله خود را ارائه داد و تیموری بر اساس گزارش عملکرد، نکاتی را یادآور شد.
تیموری در این‌باره گفت: تردید ندارم، امسال برای گروه سایپا، سالی پرتلاش و بر مدار تولید محصولات با کیفیت خواهد بود.
وی با بیان اینکه کنترل قیمت‌ها از مهمترین اهداف سایپا در سال‌ جدید است، افزود: شرکت مالیبل با توانایی بالا و شاخص بهره‌وری صعودی، نقشی کلیدی در تولید قطعات راهبردی خودروهای تولیدی خواهد داشت.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به بالا بودن بهره‌وری در مالیبل گفت: این موضوع بیانگر سیستم توانمند و درست حاکم بر فرآیندها و عملکرد این شرکت است.
تیموری همچنین اشاره‌ای به توجه به کیفیت در تولید محصولات این گروه خودروساز داشت و ادامه داد: کیفیت مطلوب و رقابتی به راحتی قابلیت تبدیل به نقدینگی را دارد و این موضوع باید همه بخش‌ها مانند ورودی و تامین، محصولات، فرآیندها و سیستم‌ها را شامل شود.
وی درباره منابع و سرمایه انسانی این گروه و نقش و اهمیت این دو عامل در تولید و بهره‌وری گفت: توجه به عامل نیروی انسانی و همسوسازی آن با میزان و کیفیت تولید توسط این گروه خودروساز گام مهم و ارزشمندی در توسعه و بهبود شاخص بهره‌وری است.
مدیرعامل سایپا ضمن قدردانی از تلاش همکاران در شرکت مالیبل گفت: چالش‌های صنعت داخلی و تامین ارزی تنها با همکاری و همدلی همه بخش‌های قابل حل است و ارائه راهکار برای حل مشکلات تنها با به روزرسانی دانش و به کارگیری استانداردهای روز دنیا امکان‌پذیر است.
در این بازدید شهرام مسلم پور، مدیرعامل مالیبل سایپا نیز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت مدیریت ارشد گروه ساپیا، به نقش مهم این شرکت در تولید قطعات راهبردی برای خودروهای گروه سایپا اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته با وجود مشکلات بسیار در روند تولید، اما حمایت‌‌های مدیریت ارشد سایپا و همت و همدلی کارکنان مالیبل بر مشکلات فائق آمده و نیازهای گروه سایپا را تأمین کرد.
 مدیرعامل مالیبل در ادامه به اقدامات انجام شده در شرکت ظرف پارسال در تأمین مواد اولیه، قطعات یدکی و تعمیرات اساسی اشاره و تأکید کرد: تلاش مالیبل تولید با کیفیت و در تیراژ مورد نیاز گروه سایپاست.
مسلم پور ابراز امیدواری کرد، شعار سال در این شرکت محقق شود و امسال سالی توأم با موفقیت پیش‌روی خانواده بزرگ سایپا باشد.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdch.mn-t23nmvftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما