plusresetminus
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از در دستور کار قرار گرفتن توسعه و تنوع محصولات شركت زامياد از سال گذشته خبر داد و تأکید کرد: سال‌جاري شاهد ورود خودروهای تجاری جديد به بازار خواهیم بود.
تأکید تیموری بر افزایش تولید و ارتقاء كيفيت در سایپا و عرضه خودروهاي جديد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، محمدعلی تیموری در بازدید از شرکت زامیاد با تأکید بر ضرورت تحقق شعار سال، خواستار افزایش تولید و ارتقاء کیفیت در گروه خودروسازی سايپا شد و خاطرنشان کرد: هدف گروه سايپا امسال باید مهار تورم و افزایش تولید باشد، به همین دلیل لازم است، این مجموعه از تمام ظرفيت و توان مهندسي خود استفاده کند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به پیشرفت‌های محقق شده در شرکت زامیاد طی سال ۱۴۰۱ نیز اشاره کرد و گفت: عملکرد زامیاد در زمینه تولید و ارتقای کیفیت قابل توجه بوده است.
وی افزود: با وجود مشکلات و موانع موجود در صنعت خودروسازی تجاری، این شرکت توانست با بهره‌مندی از نیروی انسانی، هم در تولید و هم کیفیت پیشرفت‌هایی را محقق کند و در حوزه توسعه محصول نیز گام‌های مثبتی بردارد که بازتاب‌های آن امسال آشکار خواهد شد.
 تولید بیش از ۴۸ هزار دستگاه خودرو تجاری سبک
 از سوی دیگر، سیدمحسن مرتضوی، مدیرعامل شرکت زامیاد نيز طی سخنانی از تولید ۴۸ هزار و 48 دستگاه انواع خودروهای تجاری سبک در سال گذشته خبر داد و افزود: با پشتیبانی گروه سایپا و در راستاي تحقق شعار سال، برنامه افزایش ۱۰۰ درصدی تولید در برنامه زامیاد خواهد بود.
مدیرعامل زامیاد همچنین به تنوع سبد محصولات زامیاد اشاره داشت و گفت: برنامه‌ریزی شده تا در امسال علاوه بر تولید انواع وانت و پیکاپ، خودروی ون شهری، کامیونت، کامیون و اتوبوس نیز در این شرکت تولید و به بازار عرضه شود.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcc.0qea2bqpela82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما