plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
مدیرعامل گروه سایپا:

توسعه بلندمدت در مگاموتور محقق شده/ مگاموتور به‌روزترين نسل خانواده موتور را در اختیار دارد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با ابراز تأسف از اینکه طی سه دهه گذشته در این گروه خودروساز درباره قوای محرکه کار جدی انجام نشده است، خاطرنشان کرد: سال گذشته با همت مدیران و كاركنان مگاموتور تلاش شد، این خلاء جبران شود.
توسعه بلندمدت در مگاموتور محقق شده/ مگاموتور به‌روزترين نسل خانواده موتور را در اختیار دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، محمدعلی تیموري ضمن بازديد از خطوط ماشينكاري شرکت مگاموتور به اقدامات زیرساختی انجام شده در اين مجموعه اشاره کرد و گفت: مگاموتور، شرکتی دانش‌بنیان است که با داشتن زنجیره تامین، تمرکز بر تحقیق و توسعه، رشد تولید و کاهش هزینه‌ها، شرکتی بی‌همتا در تولید قوای محرکه در کشور است.
مدیرعامل سایپا افزود: مگاموتور براساس برنامه توسعه خود موفق شده است، 4 موتور را تقويت و آماده بهره‌برداری کند.
وی تصريح كرد: خودروی P90 علاوه بر بازار داخلی، در زمینه صادرات نیز بازار خوبی در روسیه دارد و قوای محرکه این خودرو در مگاموتور آماده نصب روی خودروی جدید برای گرفتن استاندارد است.
مدیرعامل سایپا تاکید کرد: مگا موتور کارهای ارزشمندی در حوزه تحقیق و توسعه محصولاتش انجام داده است،‌ با اینکه طی سه دهه گذشته در گروه خودروسازی سایپا کاری جدی در زمینه قوای محرکه کار انجام نشده بود و سبد موتور و گیربکس در این گروه ضعیف بود.
تیموری تصریح کرد: توسعه مجموعه مگاموتور با استفاده از توان مهندسي داخلي و بهره‌گيري از تكنولوژي‌هاي روز صورت می‌گیرد تا پاسخگوی سبد محصولات گروه سایپا تا یک دهه آینده باشد.
وی افزود: از بهمن ماه گذشته، اقدامات لازم براي جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته و اجرای برنامه‌هاي توسعه شروع شده است که بازتاب آن را در رخدادهاي جديد و ملي در حوزه موتور خودرو شاهد بودیم.
مدیرعامل سایپا با تاكيد بر اینکه در یک دهه گذشته در حوزه نگهداری، تعمیرات و ارتقاء ماشین آلات خطوط تولید سرمایه‌گذاری مناسبی نشده است، افزود: این موضوع باعث خروج برخی ماشین‌آلات راهبردی به خاطر نبود لوازم یدکی از خط تولید شده بود، اما هم اکنون با تلاش مدیران و کارکنان مگاموتور خطوط ماشین‌کاری اين مجموعه فعال و وضعیت بسيار بهتر شده است.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcj.oemfuqexysfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما