plusresetminus
فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به اینکه ضریب امنیت مرزها با هوشمندسازی واحدهای مرزی ارتقا یافته است، گفت: نقش مرزنشینان در برقراری امنیت و توجه به مطالبات آنان ماموریت ویژه مرزبانی است.
ابراز امیدواری فرمانده مرزبانی برای بازگشایی بازارچه‌های مرزی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از یگان‌های مرزی شهرستان بانه با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: در دو روز سفر کاری که به شهرهای مرزی ارومیه، خوی، پیرانشهر و سردشت در آذربایجان غربی و شهرستان بانه در کردستان داشتیم شاهد امنیت پایدار در مرزهای غرب و شمال غرب کشور بودیم.
وی با اشاره به شعار نوروزی مرزبانی فراجا گفت:‌ شعار امسال مرزبانی نوروز متفاوت با مرزبانی حرفه‌ای و مقتدر است. نوروز امسال به دلیل تقارن آن با ماه مبارک رمضان دارای حال و هوای معنوی خاصی بوده و آن را متفاوت تر از سال‌های گذشته کرده و در واقع عید در عید شده است.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های ما که با جدیت بر روی آن متمرکز هستیم بحث هوشمندسازی با تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و ارتقای توان عملیاتی و آموزشی مرزبانان است که بتوانند به وظایف ذاتی خود به نحو احسن عمل کنند.
وی افزود: یکی از افتخارات مرزبانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که پایگاه مردمی دارد و در این راستا ما در طول سال و به طور مستمر در اقصی نقاط مرزهای کشور با مرزنشینان، معتمدان و روحانیون مناطق مرزی که مرزیاران افتخاری ما هستند جلسات و نشست داشته و بحمدلله هماهنگی و تعامل خوبی بین مرزبانان و مرزنشینان وجود دارد.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به اقتدار و آمادگی مرزبانی در حراست از مرزهای کشور، گفت: امروز با مشاهده تصویر شهدای مرزبانی در سفره هفت سین مرزبانان تداعی کننده رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای بنده بود که آن مردان بی‌ادعا به دور از خانواده خود در کنار همرزمان خود و تصاویر شهدا برای اعتلای ایران اسلامی دعا می‌کردند. ما امروز انتظار داریم مردم قدرشناس در کنار سفره هفت سین خود در کمال امنیت و آرامش برای مرزبانان ما آرزوی موفقیت کرده و ما را از دعای خیر خود بهره مند کنند.
بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، گودرزی همچنین توجه به خواسته و مطالبات مرزنشینان را از ماموریت های مهم مرزبانی دانست و گفت: امیدواریم در آینده نزدیک در صورت رفع مشکلات جزئی، شاهد بازگشایی بازارچه های مرزی برای تسهیل در معیشت مرزنشینان باشیم.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcf.1dviw6d0egiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما