plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

شرکت‌های هواپیمایی متخلف را معرفی کنید

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از سازمان هواپیمایی خواست هرگونه تخلف گرانفروشی یا عدم عرضه بلیت‌های هواپیمایی را با اولویت به سازمان تعزیرات معرفی کنند.
شرکت‌های هواپیمایی متخلف را معرفی کنید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، احمد اصانلو در نشست با مدیران شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به اینکه بلیت هواپیما نیست و اگر هم باشد، گران است، گفت: درخواست ما از شما به عنوان مسئول این حوزه، این است که هر شرکت هواپیمایی و چارتر و دلالی که مرتکب تخلف می‌شود را به ما معرفی کنید.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی قیمت‌گذاری بلیت هواپیما به‌صورت دستوری را نامناسب دانست و گفت: ضوابط قیمت‌گذاری باید به‌گونه‌ای باشد که خدمات باکیفیت بالا ارائه شود و در عین اینکه تولیدکننده سود ببرد، مصرف‌کننده هم ضرر نکند.
اصانلو از مأموریت سه رئیس شعبه مهم و ملی برای رسیدگی به تخلفات فروش بلیت هواپیما خبر داد و گفت: روسای شعب به سازمان هواپیمایی می‌آیند و اگر لازم باشد به‌صورت میدانی حضور پیدا می‌کنند و با سرعت و دقت به تخلفات هر شرکت و چارتر کننده یا دلالی که اخلال در بازار شب عید ایجاد می‌کند، رسیدگی می‌کنند.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: همه این اقدامات مستلزم همکاری شما است و شرکت هواپیمایی‌ها باید به ما اعلام کنند چه تعداد بلیت با چه قیمتی به چه کسی دادند.
در این جلسه مدیران شرکت‌های هواپیمایی ضمن بیان مسائل و دغدغه‌های صنعت هواپیمایی، آمادگی خود را برای همکاری با سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کردند.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcg.z93rak9xupr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما