plusresetminus
مدیرعامل مگاموتور ضمن اشاره به پیگیری های انجام شده، از دریافت مجوز بازسازی و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات این شرکت خبر داد.
مگاموتور مجوز بازسازی و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات را دریافت کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، «کیومرث مبلغ ناصری» ضمن بیان این مطلب گفت: به علت تغییرات تکنولوژیک، همچنین انتظارات بازار در همه حوزه‌ها، به‌ویژه صنعت خودروسازی دوره های بازسازی و نوسازی خطوط تولید انجام می‌شود، اما در سال‌های گذشته به‌دلیل کاهش‌ میزان سرمایه‌گذاری این نوسازی در مگاموتور انجام نشده بود.
وی با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم توجه به نوسازی و بازسازی و مصوبات هیات وزیران جهت نوسازی و بازسازی صنایع و حمایت هیات مدیره گروه سایپا، ادامه داد: شرکت مگاموتور با ارائه طرح توجیهی و گزارش‌های خود و اخذ تاییدیه وزارت صمت موفق به اخذ مجوز نوسازی و بازسازی خطوط تولید شد.
مبلغ ناصری تاکید کرد: دریافت این مجوز، در کنار حمایت‌های دولت به این شرکت اجازه می‌دهد، همزمان با نوسازی ماشین آلات و بالابردن ظرفیت تولیدات، کیفیت محصولات را نیز ارتقا دهد.
او با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم رویکرد تولید نسل جدید محصولات باکیفیت در شرکت‌های زیرمجموعه قطعه ساز و شرکت‌های وابسته به مگاموتور را نیز اجرایی کنیم، تصریح کرد: بازسازی و نوسازی نیازمند اعتباری بالغ بر 50 هزار میلیارد ریال است که پس از تصویب در وزارت صمت از ابتدای سال 1402 تامین منابع و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
مدیرعامل مگاموتور افزود: با بازسازی و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات شاهد بهبود کیفیت تولید، کاهش اتلاف انرژی و مصرف سوخت و صرفه جویی قابل توجه ارزی و ریالی خواهیم بود و نسل جدید تولیدات گروه خودروسازی سایپا از قوای محرکه مدرن و با کیفیت بالاتر برای بازارهای داخلی و صادراتی، بهره خواهد برد.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcf.cdviw6dy1giaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما