plusresetminus
مدیرعامل سمتکو با بیان توانایی این شرکت در طراحی، تولید و مونتاژ انواع مجموعه های فوق ایمنی در زمینه سیستم ترمز خودرویی گفت: گروه خودروسازی سایپا برای اولین بار موفق به راه اندازی و تولید مجموعه بوستر مستر سیستم ترمز کمکی شد.
سایپا برای نخستین‌بار موفق به تولید مجموعه بوستر مستر سیستم ترمز کمکی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، «امیرحسین علیزاده» گفت: این محصول افزون بر به روز بودن و رفع نیازهای آتی صنعت خودروسازی، باعث افزایش کیفیت محصولات تولید داخل می شود.
وی با تاکید بر اینکه مجموعه بوستر مستر Brake Assist (سیستم ترمز کمکی) یک سیستم ایمنی مکانیکی است که در شرایط و لحظات بحرانی به کمک راننده آمده و احتمال بروز حادثه و به تبع آن خسارات جانی و مالی را کاهش می دهد، افزود: تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد، در بیش از 90 درصد مواقع حساس به‌دلیل استرس راننده نمی‌تواند، عمل ترمزگیری را کامل انجام دهد، موضوعی  که منجر به حوادث و خسارات جبران‌ناپذیر می‌شود.
مدیرعامل سمتکو با توضیح اینکه سیستم ترمز کمکی در این لحظات به کمک راننده آمده و با تشخیص وضعیت عمل ترمزگیری را تکمیل می‌کند، ادامه داد: اگر میزان فشار وارده به پدال ترمز از حد مشخصی بیشتر باشد، سیستم ترمز کمکی فعال شده و از طریق سیستم مکانیکی قفل کننده، عمل ترمزگیری را ادامه می‌دهد.
وی با تاکید بر اینکه این سیستم کمکی ترمز به‌ویژه برای افراد کم تجربه بسیار موثر است و به کمک راننده در شرایط اضطراری می‌رسد، افزود: طبق تحقیقات استفاده از سیستم ترمز کمکی، باعث کاهش طول خط ترمز تا 45 درصد می شود.
مدیرعامل سمتکو ضمن تاکید بر اینکه توسعه و گسترش محصولات در دستور کار شرکت است، گفت: این شرکت در ابتدا تولید بوستر مستر طرح جدید موسوم به طرح Pet را در دستور کار تولید دارد و در مرحله بعد در محصول جدید خود، با استفاده از پیستون قدرتی با جنس و طرح متفاوت باعث افزایش ایمنی، طول عمر و اطمینان مجموعه بوستر مستر شده است.
علیزاده با بیان اینکه شرکت طراحی مهندسی و ساخت تجهیزات و ابزار آلات سایپا (سمتکو) به‌عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین زیرمجموعه ترمزسازی گروه سایپا یکی از پیشتازان عرصه طراحی و سازنده انواع مجموعه های فوق ایمنی در زمینه سیستم ترمز خودرویی است،‌ افزود:‌ این شرکت برای مهندسی، تولید، مونتاژ و تست انواع کالیپر ترمز و مجموعه بوستر مستر از آمادگی فنی و تولید بالایی برخوردار است و در حال حاضر طیف گسترده ای از انواع کالیپرهای ترمز و مجموعه بوستر مستر در خط تولید دارد.
او گفت: قطعه کالیپر محصولاتی چون خودروی تیبا، شاهین، پراید، وانت نیسان، پژو405 ، آفرود ارس و مجموعه مستر بوستر خانواده x200 در این شرکت تولید می شود و پروژه های کالیپر عقب ارس، کالیپر عقب شاهین، P90 و مستر بوستر نیسان و چانگان نیز در جریان است.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdce.v8pbjh8zv9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما