plusresetminus
با حضور مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، راهکارهای جذب و افزایش سهم استان خوزستان از سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع پایین دستی پتروشیمی بررسی شد.
همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و سازمان منطقه آزاد اروند شتاب می‌گیرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، در جلسه مشترک مدیریت امور سرمایه‌گذاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و سازمان منطقه آزاد اروند بر افزایش همکاری‌های دوجانبه با هدف تبادل و معرفی ظرفیت‌های اقتصادی استان خوزستان در حوزه جذب سرمایه‌گذاری تاکید شد.
مسئولان سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند ضمن بازدید از زیرساخت‌های ایجاد شده در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در زمینه تامین خوراک صنایع پایین دستی پتروشیمی، با روند تولید محصولات پتروشیمی در حوزه بالادست آشنا شدند.
همچنین بازدید از طرح احداث پتروشیمی سلمان فارسی به عنوان نخستین طرح تولید پروپیلن (PDH) کشور و شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به عنوان تولید کننده انواع زایلین‌ها، بنزن، ریفرمیت، LPG، رافینت، تولوئن و برش‌های سنگین و سبک از دیگر برنامه‌های این دیدار بود.
گفتنی است منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با ۲۸۵۰ هکتار مساحت نخستین هاب پتروشیمی ایران اسلامی است که با زیرساخت‌های ایجاد شده زمینه فعالیت ۱۱۴ شرکت کوچک و بزرگ زنجیره تولید محصولات پتروشیمی را فراهم آورده و سهم حدود ۳۰ درصدی از تولید محصولات پتروشیمی را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcd.s0k2yt0nka26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما