plusresetminus
شرکت زامیاد همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) موفق شد، با تولید 37 هزار و 401 دستگاه خودرو، رکورد تولید سال گذشته خودرو را بکشند.
شرکت زامیاد با تولید بیش از ۳۷ هزار خودرو رکورد تولید سال گذشته را شکست
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، شرکت زامیاد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، همسو با راهبرد گروه خودروسازی سایپا جهت افزایش عرضه خودرو و با پشتیبانی و مشارکت تمامی ارکان زنجیره ارزش خودرو از تامین تا خدمات پس از فروش، 70 روز زودتر از موعد مقرر، مورخ 21 دی‌ماه سال‌جاری موفق شد رکورد تولید سال گذشته بشکند.
 «سیدمحسن مرتضوی»، مدیرعامل شرکت زامیاد همزمان با شکسته شدن رکورد تولید 11 ساله شرکت، با حضور در جمع کارکنان خطوط تولید زامیاد، از تلاش و زحمات شبانه‌روزی آنها تقدیر و تشکر کرد.
وی با تاکید بر اینکه شرکت زامیاد در سال 1401 حضور پر رنگی در زمینه تولید و عرضه خودروهای تجاری سبک داشته، افزود: در این زمینه می‌توان به توسعه سبد محصول این شرکت با عرضه خودروهایی چون: پادرا پلاس لانگ، پیکاپ های زاگرس، کارون وغیره اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت زامیاد دستیابی با تاکید بر اینکه دستیابی به رکورد تولید 50 هزار دستگاه انواع خودرو تجاری سبک در سال‌جاری از اهداف مهم شرکت بود که به لطف خدا و تلاش کارکنان محقق شد، افزود: تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم بست تا همزمان با تحقق این مهم، کیفیت محصولات تولیدی را هم ارتقاء دهیم.
 مرتضوی با اشاره به روند افزایش تولید زامیاد در سال آینده گفت: با توجه به راهبرد زامیاد جهت توسعه محصولات و با توجه به برنامه‌ریزی‌ها انتظار می‌رود، در فرآیند تولید سال آینده، شاهد افزایش 70 درصدی در نرخ تولید باشیم.
وی همچنین گفت: در برنامه‌ریزی‌ها به تنوع محصولات در رده‌‌ خودروهای تجاری سبک، نیمه سنگین، سنگین و مسافری نیز توجه شده و تلاش می‌شود، خانواده بزرگ زامیاد، سال آینده در زمینه تولید و عرضه خودروهای تجاری حضور پر رنگ‌تری در بازارها داشته باشد.
 مدیرعامل شرکت زامیاد درباره توسعه فضای تولید، گفت: با توجه به توسعه فعالیت‌های شرکت زامیاد، فضای زیرساختی این شرکت نیز با نگاه به فعالیت‌های تبیین شده گسترش خواهد یافت، طوری که در سال‌های آتی ما شاهد چهره‌ جدیدی از زامیاد خواهیم بود.
مرتضوی با اشاره به فروش محصولات جدید شرکت زامیاد توسط این شرکت گفت: به درخواست مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، فروش محصولات جدید این گروه خودروساز همچون وانت پادراپلاس لانگ، پیکاپ زاگرس وغیره، توسط شرکت زامیاد به بازار تقاضا عرضه خواهد شد.
 مرتضوی با تاکید براینکه زامیاد گام‌های مهمی در مسیر خودکفایی برداشته و قطعاتی که در گذشته از کشورهای خارجی تامین می‌شده، اکنون داخلی سازی می‌شود، افزود: امید می‌رود، محصولات جدید این شرکت با افزایش داخلی‌سازی، در آینده نزدیک به بازار عرضه شود.
 مدیرعامل شرکت زامیاد در پایان با تاکید بر تعهد و تمرکز بر کار، خطاب به کارکنان این شرکت گفت: اهداف و برنامه‌های کلان خانواده بزرگ زامیاد تنها با تمرکز و تعهد انجام صحیح امور محوله محقق خواهد شد و یکایک ما وظیفه داریم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
شركت زامیاد در راستای جهش روند تولید محصولات تجاری در گروه خودروسازی سایپا در سال جاری و نيز هم زمان با تحقق برنامه هاي توسعه محصولات خود توانست با توليد 37 هزار و 401 دستگاه انواع محصولات سبک تجاری تا 21 دی ماه سال جاری رکورد تولید خود را در سال بشکند.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcb.9bsurhbwwiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما