plusresetminus
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: خریداران برای پیش‌خرید خودروهای سایپا می‌توانند، در بانک‌های تجارت، ملت، صادرات و اقتصاد نوین حساب وکالتی افتتاح کنند.
برای پیش‌خرید خودروهای سایپا در بانک‌های تجارت، ملت، صادرات و اقتصاد نوین حساب وکالتی افتتاح کنید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، «حسین کاظمی طرقی» با توضیح اینکه، مشتریان جهت خرید خودرو در پیش فروش گروه خودروسازی سایپا می‌توانند، در بانک‌های تجارت، ملت، صادرات و اقتصاد نوین حساب وکالتی افتتاح و هنگام پیش ثبت‌نام معرفی کنند، خاطرنشان کرد: سایپا جهت پاسخگویی به درخواست متقاضیان طرح پیش‌فروش محصولات برای متقاضیان عادی و جوانی جمعیت را به اجرا گذاشته است.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در حساب وکالتی، انتقال وجهی زمان پیش ثبت‌نام انجام نمی‌شود و وجه خودرو تا اعلام منتخبين جهت ثبت‌نام در حساب مشتری باقی می‌ماند و مشتری می‌تواند وجه خودرو را در آخرین روز ثبت نام (1401/۱۰/25) به حساب وکالتی نزد بانک واریز کند.
کاظمی با اشاره به اینکه، در حال حاضر امکان تعریف حساب وکالتی در بانک های، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت به صورت حضوری و مراجعه به شعب فراهم شده،‌ افزود: این فرآیند در بانک تجارت به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است.
وی تاکید کرد: مذاکراتی با دیگر بانک‌ها در حال انجام است تا این امکانات در بانک‌های دیگر هم برای مشتریان فراهم شود که مراتب به متقاضیان محترم اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdca.onmk49na05k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما