plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

طرح فروش فوری محصولات بهمن موتور (ویژه مادران)+ جدول

جزییات طرح فروش جوانی جمعیت برای فروش فیدلیتی، دیگنیتی، ریسپکت، اینرودز و وانت کارا در بهمن ۱۴۰۱ اعلام شد.
طرح فروش فوری محصولات بهمن موتور (ویژه مادران)+ جدول
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، فیدلیتی پرایم تیپ یک (5 نفره) ، فیدلیتی پرایم تیپ 2 (7 نفره) ، دیگنیتی، ریسپکت، اینرودز و وانت کارا تک کابین تیپ 4 و دو کابین تیپ 4، در طرح قرعه‌کشی جوانی جمعیت به فروش می‌رسد.
در راستای اجرای این طرح تمامی مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ 1400/08/24 متولد شده باشد، امکان پیش‌ثبت نام یک دستگاه از خودروهای این طرح را دارد. این طرح فروش در راستای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس شورای اسلامی است.
ثبت نام در این طرح به صورت نقدی و آنلاین است که متقاضیان می‌توانند تا روز یکشنبه 16 بهمن از طریق پورتال جامع ایرانی‌کار http://bahman.iranecar.com اقدام نمایند. قرعه کشی روز دوشنبه 24 بهمن برگزار می‌شود. منتخبین قرعه کشی، باید ظرف مدت 3 روز وجه کامل خود را واریز کنند.
خودرو ,
گفتنی است استعلام شرایط متقاضیان (مادران مشمول طرح) حداکثر تا 7 روز پس از پایان پیش ثبت‌نام از مراجع ذیربط صورت می‌پذیرد.
در این طرح هر کد ملی مجاز به ثبت نام برای یک خودرو و یک دستگاه خودرو است.
متقاضیان این طرح ضروری است به منظور آگاهی کامل از شرایط شرکت در این طرح مفاد این بخشنامه را مطالعه کنند.
فیدلیتی پرایم تیپ یک (5 نفره) و فیدلیتی پرایم تیپ 2 (7 نفره)، دیگنیتی پرایم و اینرودز اسفند 1401 تحویل خواهد شد و وانت کارا تک کابین تیپ 4 و وانت کارا دو کابین تیپ 4 و ریسپکت اردیبهشت 1402 تحویل خریداران خواهد شد.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcg.39nrak9uupr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سلام همی مادران را شاده کن تو این سال جدید دل‌شان را شاده کن برندشان که میدون چگدر شاده میشن