plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

فروش فوق‌العاده وانت آریسان ۲ دوگانه‌سوز "بدون قرعه‌کشی"

گروه صنعتی ایران‌خودرو همزمان با برگزاری بزرگترین طرح پیش‌فروش چهار محصول خود که از فردا (پنجشنبه) آغاز می‌شود، طرح فروش فوق‌العاده وانت آریسان ۲ دوگانه‌سوز ویژه متقاضیان عادی را خارج از فرآیند قرعه‌کشی عرضه می‌کند.
فروش فوق‌العاده وانت آریسان ۲ دوگانه‌سوز "بدون قرعه‌کشی"
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، از صبح فردا (پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه)، به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب، گروه صنعتی ایران‌خودرو ثبت‌نام طرح پیش‌فروش چهار محصول خود را آغاز می‌کند.
در این طرح فروش که ایران‌خودرو از آن با عنوان بزرگترین طرح پیش‌فروش یاد می‌کند، چهار محصول وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷ برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دارندگان خودروهای فرسوده عرضه، با پیش‌شرط تعریف حساب وکالتی و واریز وجه ۹۰ میلیون تومانی در حساب مشتری عرضه می‌شود.
همچنین همزمان با طرح مذکور، ایران‌خودرو فروش فوق‌العاده وانت‌ آریسان ۲ دوگانه‌سوز را خارج از فرآیند قرعه‌کشی عرضه می‌کند. بر این اساس از فردا (پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه) این طرح فروش فوق‌العاده ویژه متقاضیان عادی آغاز می‌شود.
متقاضیان از ساعت ۱۱ صبح تا زمان تکمیل ظرفیت و حداکثر تا روز دوشنبه هفته آینده (۱۷ بهمن ماه) فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir  اقدام به ثبت درخواست خود کنند.
گفتنی است که با توجه به همزمانی اجرای این بخشنامه با طرح پیش‌فروش دهه مبارک فجر، متقاضیانی که نسبت به خرید در این بخشنامه اقدام کنند، امکان خرید از بخشنامه پیش‌فروش چهار محصول را نخواهند داشت.
همچنین تاکید می‌شود که الزام تعریف حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو در حساب‌ها و مسدود شدن آن، در این طرح (علیرغم الزام در طرح پیش‌فروش) وجود ندارد و لحاظ نمی‌شود و این الزام برای اولین بار از طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو اجرایی می‌شود.
در طرح فروش فوق العاده وانت آریسان ۲ دوگانه سوز، تنها دو شرط هر کدملی یک دستگاه خودرو و دارا بودن گواهینامه رانندگی لحاظ می‌شود.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcf.jdtiw6decgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما