plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

سازمان بنادر و دریانوردی در توسعه دولت الکترونیک پیشرو است

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان براساس نقشه راه، راهبردها و الزام‌های از پیش ترسیم شده در توسعه دولت الکترونیک پیشرو است.
سازمان بنادر و دریانوردی در توسعه دولت الکترونیک پیشرو است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، علی اکبر صفایی مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با نشست مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات بنادر کشور در بوشهر اظهار کرد: دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان در حال طی کردن مسیر خوبی در جهت نیل به اهداف سازمانی است که باید این مسیر براساس دستورالعمل‌های ترسیم شده با جدیت تداوم یابد.
وی بیان کرد: در حوزه زیر ساخت و امنیت شبکه، کارهای خوبی انجام شده و در خصوص نرم افزارها باید به سمت تجمیع حرکت کرد که در این راستا باید راهبردها و الزامات توسعه دولت الکترونیک تا رسیدن به نتیجه دلخواه تداوم یابد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: در سازمان بنادر و دریانوردی تفکیک وظایف فاوا با دیگر معاونت‌ها به خوبی انجام شده و باید به نحوی اقدام کرد که حین تفکیک کارها از پراکندگی فعالیت‌ها جلوگیری شود.
صفایی ادامه داد: همچنین نیاز است اتاق وضعیت با ترکیب اطلاعات سازمان با فعالیت‌های حوزه دریایی و بندری تشکیل شود تا امکان نمایش به صورت زنده در قالب یک داشبورد برای مدیران ارشد فراهم شود.
وی افزود: امید است در این مسیر خطیر با هماهنگی‌های درون سازمانی مجموعه دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات به شکل بهتر و موثرتری به مأموریت خود ادامه دهد..
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان براساس نقشه راه، راهبردها و الزام‌های از پیش ترسیم شده در توسعه دولت الکترونیک پیشرو است.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdca.ynmk49n0e5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما