plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰

تقدير دكتر ملك زاده از اقشار مختلف مردم

تقدير دكتر ملك زاده از اقشار مختلف مردم
به گزارش عصر گمرک،دکتر محمد شریف ملک زاده از تمامی هموطنان عزیز،  طوایف اهل سنت، اقوام کرد، لر، بلوچ، ترک ترکمن، عرب قشقایی، بختیاری و مرزنشینان و سیستانی های عزیز و... تشکر کرد.

 دكتر محمد شریف ملک زاده در بیانیه ای از مردم ایران تشکر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است؛

اینجانب خادم همیشگی مردم غیور ایران محمد شریف ملک‌زاده از تمامی هم وطنان عزیز به ویژه تمامی طوایف اهل سنت اقوام کرد، لر، بلوچ، ترک ترکمن، عرب قشقایی، بختیاری و مرزنشینان عزیز انجمن های صنفی و طوایف مختلف که با امضای نامه و طومار از بنده برای شرکت در انتخابات دعوت کردند. همچنین روسای محترم ستادهای مردمی 31 استان و ایرانیان محترم خارج کشور، اصحاب رسانه، فعالان حوزه گردشگری و هتل‌داری میراث فرهنگی و صنایع دستی و نیز هنرمندان ،هموطنان مسیحی و پیروان سایر ادیان الهی و همکاران ستاد مرکزی و روابط عمومی تشکر و قدردانی می نمایم.
 همچنین وظیفه خود می‌دانم از تماس تلفنی روز سه شنبه تاریخ 1400/03/04 و ابزار لطف و محبت امام جمعه محترم اهل سنت زاهدان برادر بزرگوارم جناب آقای مولوی عبدالحمید کمال تشکر و قدردانی خود را اعلام نمایم.
  با آرزوی توفیق برای همه شما عزیزان، سربلندی و عظمت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرزوی طول عمر و سلامتی  مقام لرای مقام معظم رهبری مسئلت دارم.

خادم مردم ایران دکتر محمد شریف ملک زاده
https://asrgomrok.ir/vdcic5aw2t1aq.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما