plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

آشنایی با یکی از لوکس ترین هتل ایران

تصور کنید که صبح به محض بیدار شدن، چشمتان منظره زیبای رشته کوه های البرز را می بیند و سپس می توانید در حمام شیشه ای و اختصاصی، با آب گرم دوش بگیرید. بعد از بیرون آمدن از حمام، آماده می شوید تا وعده صبحانه خوشمزه و مفصلی را نوش جان کنید. وقتی برای صرف صبحانه به رستوران می روید، تمام خوراکی های مقوی و نوشیدنی های لذیذ را مشاهده می کنید و می توانید انواع غذاها و نوشیدنی ها را از منو انتخاب کنید.
آشنایی با یکی از لوکس ترین هتل ایران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر گمرک، با رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران و اقامت در این هتل، شما هر روز را به این شکل شروع خواهید کرد. هتل اسپیناس پالاس، هتلی لاکچری و مجلل است که در خیابان سعادت آباد تهران قرار دارد. به دلیل معماری خاص، دکوراسیون شیک، فضای زیبا، امکانات مختلف و خدمات رفاهی متنوع، هتل اسپیناس پالاس به عنوان یکی از بهترین هتل های تهران معروف شده است.
در این نوشته، با این هتل پنج ستاره بیشتر آشنا خواهید شد و متوجه می شوید که چرا این هتل از جذاب ترین گزینه ها برای اقامت در تهران است. از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

آشنایی با هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس، برجی 20 طبقه است که بیش از 400 اتاق و سوئیت مختلف دارد. با ورود به لابی هتل اسپیناس پالاس، متوجه خواهید شد که وارد هتلی باشکوه و لاکچری شده اید. معماری هتل اسپیناس پالاس به سبک معماری مدرن و ایرانی انجام شده است. فضای داخلی واحدهای این هتل بسیار زیبا و لوکس هستند و دکوراسیون اتاق ها و سوئیت ها با وسایل شیک و کلاسیک انجام شده است.
با ورود به اتاق های هتل اسپیناس پالاس، مشاهده خواهید کرد که فضای اتاق ها بسیار دنج و آرام هستند و شما آرامش و راحتی را به معنای واقعی احساس خواهید کرد. در تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل، امکانات رفاهی مختلفی مانند مبلمان، میز و صندلی، تلویزیون، اینترنت پرسرعت، کتری برقی، میز کار، صندوق امانات، تابلوهای دیواری، فرش دستباف، پرده های مجلل، وسایل دکوری و... وجود دارد.

خدمات تفریحی موجود در هتل اسپیناس پالاس

با اقامت در هتل اسپیناس پالاس، شما می توانید از امکانات تفریحی و ورزشی این هتل مانند استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ و اسپا، میز بیلیارد، سالن تنیس و... استفاده کنید و اقامت خود را با هیجان و لذت همراه کنید.
علاوه بر امکانات رفاهی و تفریحی مختلف، در این هتل شیک و مجلل، سایر خدمات رفاهی مانند تاکسی سرویس، خدمات خانه‌داری، روم سرویس، کرایه اتومبیل، خدمات چاپ و فتوکپی، خشکشویی، تشریفات ویژه و... انجام می شود. با اقامت در هتل اسپیناس پالاس، اوقاتی لذت بخش و به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.
از دیگر بخش های جالب این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، سالن زیبایی، اتاق کنفرانس، بیزینس روم، تالار کنسرت، بخش تهیه بلیط هواپیما، صرافی، فروشگاه، سالن زیبایی و... اشاره کرد. با اقامت در هتل اسپیناس پالاس، شما در یکی از مناطق آرام و زیبای تهران حضور خواهید داشت و می توانید از تمام خدمات و امکانات این هتل پنج ستاره و مجلل استفاده کنید.
رزرو هتل اسپیناس پالاس از سامانه سفربازی

رزرو هتل اسپیناس پالاس از سامانه سفربازی

در سایت سفربازی، شما می توانید اتاق ها و سوئیت های هتل اسپیناس پالاس را خیلی سریع و راحت رزرو کنید. سامانه سفربازی از مطمئن ترین سایت های رزرو هتل و اقامتگاه در ایران است که شرایط رزرو هتل با بهترین قیمت را فراهم کرده است.
برای تجربه اقامتی آرام و دلنشین در تهران، همین حالا می توانید برای رزرو هتل اسپیناس پالاس اقدام کرده و لذت حضور در یکی از لوکس ترین هتلهای تهران را تجربه کنید.
انتهای پیام/.
https://asrgomrok.ir/vdcg.79nrak9nupr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما